Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Film huren in tv-theek moet goedkoper

Als je het abonnement Play more neemt betaal je 24.95 euro per maand.

Als je er dus vanuit gaat dat je per dag een film in SD zou huren in de Tv-theek dan zou dat (30x3.95€) op 118,5 euro komen, en wanneer het om HD films gaat (4.95x30) om 148.50 euro wat ronduit onaanvaardbaar is.

 

Wie dus geen Play of play more neemt wordt zwaar gepest.

 

Ik stel voor dat Telenet dezelfde prijzen gaat hanteren dan vroeger in de videotheken het geval was (3€ voor een HD films & 2 euro voor een SD film).

In dat geval betaal je voor 30 films op 30 dagen 60 euro als het om SD gaat, en 90 euro als het om HD gaat.

Een pak meer dan Play en Play more dus, maar wel een stuk rechtvaardiger!

 

Ik zou Play of Play more kunnen nemen, maar ik weiger te betalen voor series die me niet interesseren en een heleboel zenders waar ik ook niets mee ben. Uiteraard vooral omdat ik geen 30 films kijk in 30 dagen. Daarom ook nog eens de berekening wanneer men 8 films in 30 dagen zou bekijken:

 

8 films SD = 31.60 euro (3.95x8) - Dit word (2x8) = 16 €

8 films HD = 39.60 euro (4.95x8) - Dit word (3x8) = 24 €

 

Zoals u ziet blijft Play & Play more goedkoper (als je ziet wat je voor je geld krijgt), en als men de prijzen uit mijn voorstel hanteert worden niet Play klanten niet langer gediscrimineerd en is het voordeel voor Play & Play more nog steeds duidelijk.

Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
0 reacties