Beantwoorden
Ex-Netweter

Idee voor telenet

Als je met een idee zit om de diensten van Telenet aantrekkelijker te maken voor zowel Telenet als voor de klanten, waar kan je dan terecht? Bestaat er zoiets als een vergoeding voor die zaken? Contact opnemen met de online klantendienst is geen optie...iemand van Telenet die mij kan verderhelpen? Grt Fr3ddy
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Idee voor telenet

Dag Fr3ddy,

Vooreerst zou  ik willen zeggen dat dit een forum voor en door klanten is. Er zijn hierop moderatoren van Telenet aanwezig die, als je jouw idee post in het suggestiegedeelte van dit forum,  intern zaken kunnen doorgeven. Ik denk niet dat het mogelijk is daar een vergoeding voor te krijgen aangezien Telenet daarvoor zelf mensen in dienst heeft (je kan misschien eens solliciteren).

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
SXTC
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO!

Idee voor telenet

Ja maar je moet wel lang wachten op een reactie en zoals je al kan verwachten bestaat de kans dat je er geen krijgt..

0 Likes
Beantwoorden
Yannick_
Professional Weetjesweter
My smart Valentine Trick or treat? Goed bezig! All I want for X-mas is YOU

Idee voor telenet

Hey @Ex-Netweter, zoals @Niels al vermeldde kun je inderdaad hier op het suggestie board terecht als je jouw ideeën wil delen, een vergoeding hiervoor is er echter niet, eeuwige roem en dankbaarheid des te meer ;).
We kijken al uit naar je toekomstige bijdrage!
Yannick

Yannick

Kids today with techno music. You should enjoy the classics, like Hasselhoff. ~Reinhardt | Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden