Beantwoorden
Nemo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

KudoS (absoluut niet belangrijk)

Ik heb Kudos gegeven voor aantworden op mijn post maar nu staat er 1 Kudo (zie afbeedling).
Het woord Kudos (met s) is grieks en betekent hulde, erkenning, waardering.

Kudos is dus NIET meervoud van Kudo want Kudo bestaat helemaal niet. Het moet dus "1 Kudos" zijn ipv "1 Kudo".

 

Uitgebreid thuisnetwerk   Telenet Community.png

 

Groetjes
Den P i e t l u t

5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

KudoS (absoluut niet belangrijk)

Bedankt, ik had mij al afgevraagd wie dat woord had uitgevonden. Ik dacht dat het een of andere West Vlaamse telenetter met spraakgebrek was die het woordje KUS niet kon uitspreken Dat het Grieks is of was had ik nooit gedacht. Weeral iets bijgeleerd. Van mij krijg je daar een kudos voor.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

KudoS (absoluut niet belangrijk)

Zo had ik er nog niet over gedacht, @igvferSmiley Erg vrolijk En hier krijg jij van mij een Kudos voor.

 

Kudos is een term die vooral in de VS gebruikt wordt. Het komt een beetje neer op likes zoals je die hebt op Facebook en Twitter. En jawel hoor @Nemo, deze tellen wel mee om te stijgen in rank Smiley Knipoog

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

KudoS (absoluut niet belangrijk)

En mochten de West Vlamingen zich gestoord voelen... Geen nood ik ben er zelf een, en West Vlamingen kunnen met zichzelf lachen, zeker als ze al 40 jaar in Oost Vlaanderen wonen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Geoffrey
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Play Sports GO Laat de zon in je hart! Smile! Topicwurm!

KudoS (absoluut niet belangrijk)

Dat kunnen westvlamingen idd.
Zeker als ze al jaren in het Antwerpse werken voor een niet nader genoemde telecomoperator 🙂

https://community.telenet.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewGeoffrey | Community Manager

"Bedankt voor je bijdrage aan De Netweters!"

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

KudoS (absoluut niet belangrijk)

persoonlijk ben ik van de opinie dat er net zoals facebook gewoon een "like" (eventueel ook een dislike) knop moet zijn, is veel verstaanbaarder.

0 Likes
Beantwoorden