Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Lijst van keuze menu telefonische klantendienst

Als je naar de klantendienst belt, ben je verplicht je aan te melden alvorens je wordt doorgeschakeld. Hiervoor heb je volgens het bandje 3 keuzes nl. met je klantennummer (die je niet altijd bij  hebt), met je nummer van de vaste lijn of deze van je gsm. Je kan echter je niet aanmelden met je nummer van de vaste lijn. Men blijft zeggen dat het nummer niet klopt (te weinig cijfers) terwijl dit toch correct is mét zonenummer. 

0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
Sebas
Experienced Veelweter
Berichten: 298
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Lijst van keuze menu telefonische klantendienst

Hey @Ex-Netweter, bedankt voor je bemerking. Voor specifieke vragen over jouw diensten zoals het "inloggen" tijdens het telefonisch contact kan je best even een berichtje sturen via Facebook of Twitter. Zo kunnen we de details voor je nakijken. 

 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Beantwoorden