Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO!

Multifunctioneel abonnement

Ik heb dit in het verleden nog al naar voor gebracht, echter teveel in detail en om die reden ga ik het idee "anders" en "simpeler" naar voor brengen.

Ik ben voorstander van een systeem dat de consument tegen een lichte vergoeding online via "mijn Telenet" toelaat om je abonnement aan te passen naar je eigen wens.

Deze opties zouden selecteerbaar moeten zijn (zoals een meerkeuze vraag) waarnaast het meest recente bedrag voor deze dienst vermeld wordt.

Voor Internet: Er zouden 3 tot 5 snelheden ter beschikking worden gesteld waaruit men kan kiezen, alsook een volume dat met die snelheden gepaard gaat.

Voor Telefonie zou men de optie moeten hebben voor "wanneer" men goedkoper wil kunnen bellen en in welke landen ze een goedkoper tarief willen (per extra land = meer kosten), of welke diensten men wil.

Voor Tv zou men de optie moeten hebben om te kiezen uit welke zender men wil, eventueel in taalpakketten en of deze HD moeten zijn.

Op basis van deze keuze en de kostprijs van de gekozen diensten (+ de korting voor pakkette) zou men een nieuwe prijs moeten berekenen met een eventuele vergoeding voor de aanpassingen.

Op deze manier kan de klant kiezen wat hij nodig heeft zonder onnodig te moeten betalen voor zaken die onnodig zijn. Zo voel ik me als Whop klant wat lastig bij het hebben van extra mailboxen, te lage upload, het hebben van telefoon apps of gratis bellen naar bepaalde landen als je zelden belt... vooral als je weet dat zulke diensten kosten met zich meebrengen..

Als men zelf kon kiezen viel dit ongemak weg (naargelang hoeveel details je kan aanpassen aan je abonnement).

Maar ik denk wel dat er rekenprogramma's bestaan die op een website kunnen geimplementeerd worden zodat iedere aanpassing in prijs "actueel" en onmiddelijk kunnen worden uitgerekend op de website zelf.

1 reactie
Thaïs
Experienced Weetjesweter
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Multifunctioneel abonnement

Concrete ideeën zijn altijd super om te zien 😉

Ik heb alles genoteerd en verstuurd naar onze collega's.

Fijne avond nog!

Groetjes,

Thaïs

0 Likes
Beantwoorden