Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO!

Quatre Play abonnement

Telenet geeft korting bij het pakket Tv/Internet/Telefonie onder de noemer Whop of Whoppa, maar waarom het traditionele niet breken en ook een extra korting voorzien voor wanneer men er een GSM abonnement bijneemt want dat is uiteindelijk toch ook Telefonie...? Tv/Internet/Telefonie/Gsm

Ik heb zo een vermoeden dat men geen korting wil voorzien op de meest gebruikte media en dat is de GSM omdat er wellicht veel te verdienen valt. Maar ik heb altijd geleerd dat ik overal het positieve in moet zien en daardoor ga ik Telenet het voordeel van de twijfel geven.

Ik zie voordelen in een Quatre play formule omdat Telenet dan zeker is dat er klanten gemiddeld wat meer zullen betalen dan wanneer zij enkel vaste telefoon nemen door een te duur contract zonder GSM.

(En uiteraard is een Triple play + Gsm abonnement afzonderlijk ook duurder dan een Quatre play wat volgens mij uitnodigend is voor mensen die twijfelen).

0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
Thaïs
Experienced Weetjesweter
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Quatre Play abonnement

Hey SXTC,

Bedankt voor je suggestie!

Ik geef het meteen door aan onze collega's.

Geniet nog van je avond 😉

Groetjes,

Thaïs

0 Likes
Beantwoorden