Beantwoorden
stijn888
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Handje vol! It's your eighth party! Netjes! Leesclubje starten?

Suggestie ivm slimme energiestand @ Telenet

Hallo Telenet, hier een suggestie voor jullie digicorder software:

 

Aangezien de digicorder in standby nogal veel verbruikt, heb ik de "slimme energiestand" aangezet. Het vervelende daarbij is dat het opstarten iets langer duurt, maar vooral dat het zelfs na opstarten nog minutenlang duurt voordat mijn digibox de pas ingeschakelde digicorder heeft opgemerkt en mij aldus toelaat mijn opnames op de digibox te bekijken.

 

Mijn suggestie is ofwel ervoor zorgen dat de digibox een pas ingeschakelde digicorder sneller opmerkt, ofwel (nog beter) ervoor zorgen dat je de "slimme energiestand" kan schedulen, bvb geen slimme energiestand 's avonds tussen 18 en 24 uur maar daarbuiten wel.

 

Groeten, Stijn

3 reacties
femke
Professional Weetjesweter
Berichten: 61
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Een bus vol! De vlam zit erin.

Suggestie ivm slimme energiestand @ Telenet

@stijn888 

 

Bedankt voor deze fijne suggestie, het is iets wat we hier intern zeker zullen doorgeven. Fijn dat je met ons wil meedenken hoe we als Telenet onze klanten nog beter kunnen helpen!

 

Femke 

0 Likes
Beantwoorden
Nalys
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Suggestie ivm slimme energiestand @ Telenet

Wij gebruiken de digibox/recorder om gans de dag naar de radio te luisteren.  Het is dus aangewezen voor ons dat we het beheer van energie uitschakelen.  Maar toch is dat niet altijd de beste oplossing.  De keuze tussen uit of na 4 uren werken is te beperkt.  Een uitbreiding met de keuze 6 uur of 8 uur enz. zou ook kunnen werken. Tony

0 Likes
Beantwoorden
Sebas
Experienced Veelweter
Berichten: 298
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect!

Suggestie ivm slimme energiestand @ Telenet

Bedankt voor de suggestie @Nalys, we zorgen ervoor dat jouw tip bij onze collega's terecht komt. Wie weet kunnen ze in de toekomst meer opties toevoegen aan de energiespaarstand. Smiley LOL

 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Beantwoorden