Beantwoorden
femke
Professional Weetjesweter
Berichten: 61
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Een bus vol! De vlam zit erin.

Suggesties voor Telenet Community?

Hi, 

 

Samen met julile willen we van de Telenet Community een fijne plaats maken voor iedereen, waar het leuk is om te vertoeven.  En dat betekent dat jullie ook suggesties kunnen aanbrengen voor deze community.

 

Post al je suggesties, voorstellen, ... dan ook in deze board.

We luisteren graag naar de feedback van elk van jullie, doe het wel op een constructieve manier.   

 

Femke

18 reacties
TangoSteph
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Pionier It's your seventh party!

Suggesties voor Telenet Community?

De YeloTV app stond er als de bliksem op en lijkt op het eerste zicht goeed te werken. Ziet er schitterend uit. Benieuwd of hij buitenhuis ook zo goed werkt... 

Spoiler
Hoe ik een berichtje naar de community moet zenden weet ik nog niet. Hopelijk vind ik het gauw zodat ik mijn ervaringen met deze app makkelijker kan delen.

 

 

Please, just for me, forget the steps... Hold me, feel the Tango music, and give me your soul. Then I can give you mine...
0 Likes
Beantwoorden
realsinger
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Leesclubje starten? Pionier

Suggesties voor Telenet Community?

Hoi,

 

Zou mss handig zijn dat je in je profiel kan aangeven welk toestel en OS je gebruikt, zodat dit automatisch mee in je post staat als je reageert over bijvoorbeeld yelotv beta...

 

Groeten

s2tgrave
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Mooi, mooi! Pionier

Suggesties voor Telenet Community?

Beste, 

Bovenaan staan Deelnemers, Actieve Discussies, Vragen, Oplossingen. 

Het zou handiger zijn dat men ook op Actieve Discussies en Vragen zou kunnen klikken, net zoals bij Oplossingen, dat lijkt me overzichtelijker. 

Mvg, Maarten.

0 Likes
Beantwoorden
Jurgen
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Yelo Play-app voor Windows? Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Suggesties voor Telenet Community?

De mobiele versie van community kan nog wat extra functies gebruiken.

één zo'n functie die vandaag ontbreekt is het toevoegen van bijlagen.  Zeker aangezien een hoofddoel van dit forum momenteel draait rond feedback voor een mobiele app lijkt het mij nuttig om screenshots te kunnen bijvoegen.

Verder heb ik kunnen merken dat het bijvoegen van screenshots in volledige versie ook geen sinecure is.

De editor wordt erg onoverzichtelijk bij het invoegen van afbeeldingen.

0 Likes
Beantwoorden
frank_troch
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Yelo Play-app voor Windows? Jij bent af! It's your eighth party! Mooi, mooi!

Suggesties voor Telenet Community?

Hallo,

 

worden er net zoals bij de testperiode voor Telenet 4G ook opnieuw vragenlijsten rondgestuurd? Ik vond deze wel heel handig om in te vullen, zodat je je gebruikerservaringen kan delen. Tijdens het in vullen van de vragenlijsten kwamen er bij mij ook vaak zaken naar boven die ik nog vergeten te melden was op het forum, maar die ik dan op die moment erbij kon plaatsen! Het helpt je om op een gestructureerde manier over je testgebruik en je opmerkingen/feedback na te denken.

 

Alvast bedankt!

 

Grtjs,
Frank

Frank Troch
0 Likes
Beantwoorden
UnDutchable30
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 6
It's your eighth party! Mooi, mooi! Pionier Primeur!

Suggesties voor Telenet Community?

Ik zou graag een optie hebben om alle nieuwe posts in een overzicht te zien sinds mijn laatste inlog. Dan hoef ik niet alles door te lopen.
0 Likes
Beantwoorden
Tim
Experienced Meerweter
Berichten: 125
Warming up? BINGO! De volle 100! Laat de zon in je hart!

Suggesties voor Telenet Community?

Hey @UnDutchable30 , welkom op de Telenet Community. Dankjewel voor je suggestie, we nemen die zeker mee op.

 

We hebben ook gezien dat je al heel wat klanten hebt verdergeholpen. Super! 🙂 Daar dient deze Community voor.

 

 

0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Suggesties voor Telenet Community?

Ik zou graag de mogelijkheid zien om je eigen antwoord te kunnen verwijderen als er nog geen reply op is gegeven. Als je bijvoorbeeld merkt dat er al hetzelfde antwoord is gegeven dan kan je jouw bericht niet verwijderen, alleen leegmaken.

blackeagle8100
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your eighth party! Pionier Primeur! It's your seventh party!

Suggesties voor Telenet Community?

hoi ik ben nieuw op dit forum en had dit probleem ook ondervonden

gelieve een delete knop te adden aub

 

 

Greetz

Blackeagle8100

adyreeves
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your eighth party! Pionier Pageturner! It's your seventh party!

Suggesties voor Telenet Community?

Indien jullie meerdere mensen willen zien op dit forum mss. gratis film tickets voor tv-theek geven op dit forum. En reclame op andere media... juist zoals Oneplus One doet voor hun telefoon.

0 Likes
Beantwoorden
March
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Follow the reader, reader! It's your eighth party! Leesbeest! Leesclubje starten?

Suggesties voor Telenet Community?

Hallo

Dit lijkt mij hier een fijn initiatief te worden.
Dit is volgens mij iets dat Telenetklanten nodig hadden om met elkaar te communiceren.
Ik ben ook lid van TIK en Usersbase maar daar durft een mens nog amper posten of iets vragen.
Ik hoop dus dat dit initiatief mag slagen en dat de moderatoren er heel streng op toezien dat de regels

en het steeds schelden op providers en leden niet meer getolereerd wordt.

Ik hoop er ook op dat dit een plek wordt van en voor Telenetgebruikers en de trollen blijven waar ze nu zijn.
Veel succes ermee en reeds bedankt voor de poging.
Mvg

March.
  

0 Likes
Beantwoorden
Tiany
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Handje vol!

Suggesties voor Telenet Community?

Is er een oplossing mogelijk voor het probleem "Geavanceerd zoeken" ? (Zie "Kijken"). Denk dat men er meerdere mensen zeer blij mee zou maken.

Indien het niet meer mogelijk is zou men dit dan kunnen laten weten aub, want ik hoop steeds maar dat het op een dag terug in orde komt.

 

Op voorhand...dank Smiley Knipoog

Tiany

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Suggesties voor Telenet Community?

(@March)userbase ,er zijn veel beter alternatieven.

Zie link,

http://corporate.telenet.be/nl/pers_media

 

De meeste ook moderators op userbase  zijn klant bij proximus,EDPnet,scarlet.    

(userbase powered by EDPnet)

Als je daar wat veel  positiefs over Telenet post,met duidelijke bewijzen,screenshots,val je niet in hun gratie.

Ook zit er 'n  koperprovider klant .... die graag aan Telenet bashing doet,liefst zoveel mogenlijk.

Mij heeft het al 'n paar bans gekost,ze doen maar.Telenet weet al lang hiervan.

 

 

.

 

0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Suggesties voor Telenet Community?

Beter laten zien wat je voor de klant kan beteken in plaats van intern ruzie te stoken want dat is vrij kinderachtig en haalt niets uit... toch niet voor de klanten.

 

Anyhow om het kort te houden stel ik voor dat telenet uit het traditionele treedt en van zijn 3 internet abonnementen er 5 te maken. Nu betaal je 20 euro meer als je een sneller abonnement neemt en veel klanten zijn niet bereidt om dat te betalen en nemen hun vrede met een tragere snelheid. Telenet is inderdaad de snelste, maar enkel voor diegenen die het kunnen betalen en dat zijn er minder dan aanvankelijk word gedacht! Als je tussen de bestaande abonnementen 2 nieuwe abonnementen steekt dan is de kans groter dat iemand 10 euro meer zal betalen voor een abonnement dat meer geschikt is, omdat 10 euro per maand "aanvaardbaar" is voor mensen met weinig geld.

0 Likes
Beantwoorden