Beantwoorden
femke
Professional Weetjesweter
Berichten: 61
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Een bus vol! De vlam zit erin.

Suggesties voor Telenet Community?

Hi, 

 

Samen met julile willen we van de Telenet Community een fijne plaats maken voor iedereen, waar het leuk is om te vertoeven.  En dat betekent dat jullie ook suggesties kunnen aanbrengen voor deze community.

 

Post al je suggesties, voorstellen, ... dan ook in deze board.

We luisteren graag naar de feedback van elk van jullie, doe het wel op een constructieve manier.   

 

Femke

18 reacties
Freddy1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd!

Suggesties voor Telenet Community?

Hallo Femke,

 

Ik heb een voorstel via mijn telenet.be kun je u vebruik van GSM na kijken, maar nu is de vraag kan dat ook geregeld worden voor de vaste telefoonlijn? het is handig om een overzicht te hebben hoeveel je verbruikt heb en wat u bedrag is om te betalen nu hebben wij geen zicht op van de vaste telefoonlijn.

 

alvast bedankt voor U feedback

mvg

Freddy1

0 Likes
Beantwoorden
onlyme
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Tien op tien! Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Suggesties voor Telenet Community?

Graag had ik opnieuw 'blanco' kunnen zoeken bij 'geavanceerd zoeken'.

Zie reeds het topic 'geavanceerd zoeken' bij 'kijken'.

0 Likes
Beantwoorden
UK
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Alles op zijn plek! Netjes! Pionier It's your seventh party!

Suggesties voor Telenet Community?

Hoi Femke

Is het mogelijk om software updates van de digicorder aan te kondigen of op zijn minst te vragen of het past voor de klant dat die gebeuren? We werden plots afgesloten van onze TV omdat er onaangekondigd een installatie van nieuwe software in gang werd gestoken. Is niet bepaald de meest klantvriendelijke benadering. Ik bepaal liever zelf wanneer ik TV wil/kan kijken.
0 Likes
Beantwoorden
Sebas
Experienced Veelweter
Berichten: 298
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Even demarreren...

Suggesties voor Telenet Community?

Bedankt voor je feedback @UK, dat is inderdaad vervelend. 

We geven het door aan onze collega's zodat ze jouw idee verder kunnen onderzoeken.

 

Mocht je nog ideeën of feedback voor ons hebben, laat het dan zeker weten. Samen kunnen we onze diensten zo steeds verder optimaliseren.

0 Likes
Beantwoorden