Beantwoorden
MireilleCeulema
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

Synchronisatie Sent Mail (iphone en webmail) IMAP?

Ik heb mijn mailbox van Telenet zowel ingesteld op iphone, ipad als vaste pc. Ik heb zonet een nieuwe iphone 7. De inboxen zijn op de 3 toestellen gelijk, maar verzonden mails zijn enkel zixhtbaar op het toestel waarop deze verzonden is. Met mijn vorige iphone 5S kon ik verzonden mails vanaf de ipad wel zien in de mailbox op iphone. Synchronisatie met vaste pc is nooit gelukt.

 

Is het mogelijk om verzonden mails te synchroniseren tussen iphone en ipad (en liefst ook nog met de vaste pc)?

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Synchronisatie Sent Mail (iphone en webmail) IMAP?

normaal worden alle folders gesynchroniseerd bij IMAP. Ben je zeker dat de folder toevallig niet anders noemt? bvb Sent

 


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
anettejoos
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Laat de zon in je hart! Trick or treat? All I want for X-mas is YOU Leesclubje starten?

Synchronisatie Sent Mail (iphone en webmail) IMAP?

smartfoon Android weigert telenet emails opnieuw in te stellen na gedwongen opzeg in instelling kan een tseede simkaart oplossing brengen hij vraagt steeds een rweedekaart

0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Synchronisatie Sent Mail (iphone en webmail) IMAP?

@MireilleCeulemadat is zeker mogelijk en zou standaard zelfs zo moeten staan. Wat ik wel al gezien heb is dat bij nederlandstalige OS, soms de map Verzonden Items is aangeduid, terwijl de verzonden berichten in de map Sent zitten. Misschien best even kijken of op je PC en ipad de juiste mappen gesynchroniseerd worden


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Synchronisatie Sent Mail (iphone en webmail) IMAP?


@anettejoos schreef:

smartfoon Android weigert telenet emails opnieuw in te stellen na gedwongen opzeg in instelling kan een tseede simkaart oplossing brengen hij vraagt steeds een rweedekaart


geen idee wat je hiermee wil zeggen 🙂


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden