24749
netweters
|
152302
antwoorden
|
20689
vragen
|
Ik heb mijn mailbox van Telenet zowel ingesteld op iphone, ipad als vaste pc. Ik heb zonet een nieuwe iphone 7. De inboxen zijn op de 3 toestellen gelijk, maar verzonden mails zijn enkel zixhtbaar op het toestel waarop deze verzonden is. Met mijn vorige iphone 5S kon ik verzonden mails vanaf de ipad wel zien in de mailbox op iphone. Synchronisatie met vaste pc is nooit gelukt.
Is het mogelijk om verzonden mails te synchroniseren tussen iphone en ipad (en liefst ook nog met de vaste pc)?
smartfoon Android weigert telenet emails opnieuw in te stellen na gedwongen opzeg in instelling kan een tseede simkaart oplossing brengen hij vraagt steeds een rweedekaart
@Ex-Netweterdat is zeker mogelijk en zou standaard zelfs zo moeten staan. Wat ik wel al gezien heb is dat bij nederlandstalige OS, soms de map Verzonden Items is aangeduid, terwijl de verzonden berichten in de map Sent zitten. Misschien best even kijken of op je PC en ipad de juiste mappen gesynchroniseerd worden
@Ex-Netweter schreef:smartfoon Android weigert telenet emails opnieuw in te stellen na gedwongen opzeg in instelling kan een tseede simkaart oplossing brengen hij vraagt steeds een rweedekaart
geen idee wat je hiermee wil zeggen 🙂