Beantwoorden
Ex-Netweter

Telemeter widget voor iOS

Ik wilde er eigenlijk zelf aan beginnen maar blijkbaar is de Telenet API Telemeter4Tools stopgezet om de reden dat "the Telemeter in My Telenet has been made mobile responsive".

Lijkt mij nogal omslachtig om telkens naar de website te gaan, in te loggen en de link te klikken terwijl er apps waren die mij in 1 tap mijn Telemeter toonden.

Mijn suggestie dus: een iOS widget geintegreerd met die laatste nieuwe mobile app van Telenet waar ik gewoon mijn notificatie center naar beneden kan trekken en direct kan zien hoe het zit met mijn limiet.

Is volgens mij niet zo moeilijk voor de devs om dit te implementeren met de huidige code uit de app.

Ik deed hetzelfde voorstel bij Mobile Vikings deze oktober en in een week konden zij een update pushen Smiley Vrolijk

Alvast bedankt!

Tags (2)
0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
Sebas
Experienced Veelweter
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Telemeter widget voor iOS

Hey @Ex-Netweter, 

Bedankt voor je suggestie, dat is inderdaad een leuk idee. We geven het alvast door aan onze collega's. Je kan ook altijd gebruik maken van de Telenet Support app. Hier kan je ook jouw verbruik van minuut op minuut volgen. 

Op  deze pagina  kan je alle info terug vinden. Neem zeker alvast eens een kijkje.

0 Likes
Beantwoorden