Beantwoorden
Sjaakie
Freshman Meerweter
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. It's your ninth party!

Van harte proficiat gewenst

Beste mensen van Telenet , alle medewerkers en management,

Langs deze weg wil ik jullie van harte prodiciat wensen met fantastische resultaat dat jullie geboekt hebben de laatste tijd en wat deze morgen in "Het Nieuwsblad" gepubliceerd is.

Het is te danken aan de vriendelijkheid, de goede service en goed management dat jullie dit mooie resultaat bereikt hebben, dat heb ik de laatste 15 jaar mogen ervaren, want zo lang ben ik al klant bij jullie, van in de tijd dat Telenet nog met kraampjes op de markten ging staan. Smiley Erg vrolijk

Voorlopig  ben ik met mijn mobiele telefoon tijdelijk overgestapt van Telenet naar Proximus Pay & Go, om de reden dat ik hier in de grensstreek met Nederland bijna nooit bereikbaar was op het Mobistar netwerk en dus ook niet kon telefoneren en dat vind ik erg jammer.

Van zodra Het Base netwerk operationeel is bij jullie, dan kom ik met mijn mobiele telefonie terug bij Telenet, dit heb ik reeds telefonisch aan een medewerker van jullie doorgegeven en ik krijg dan een bericht van jullie is mij beloofd, zodat ik deze overstap kan doen.

Ik heb dan alles in één pakket bij jullie en ben heel tevreden over jullie diensten en dat al 15 jaar lang ! 

Door de jaren heen heb ik jullie zien groeien doordat jullie goede kwaliteit leveren en luisteren naar de wensen en problemen van de klant en deze in no time oplossen , mede door zeer kundige mensen bij de technische dienst en de helpdesk die de klanten met raad en daad bij staan en mijn contacten met jullie helpdesk en technische dienst zijn altijd heel goed verlopen en de mensen zijn erg vriendelijk aan de telefoon en het gaat in een ontspannen sfeer, wat ik heel belangrijk vind.

Hier wilde ik het voorlopig even bij laten en wens jullie nog veel succes voor de toekomst !

Met vriendelijke groeten,

Ronald de Smet

9960 Assenede

Sjaakie
www.sjaakie.be
0 Likes
Beantwoorden
0 reacties