Beantwoorden
Ex-Netweter

[YeloTV] Tweede geluidsspoor beschikbaar stellen

Hey,

ik heb hier een suggestie om de YeloTV app voor de pc nog wat nuttiger te maken.

Ik woon namelijk in een gezin met vrij jonge zussen en een broer ...

En helaas wordt de Digicorder dus altijd door hun ingepalmd.

Zij kijken dan naar de vijf voornaamste jeugdzenders in het Nederlands.

Echter is het nu zo dat Telenet een heel leuke feature heeft op de tv via de Digibox/Digicorder bij zowel de zender Disney Channel als bij Cartoon Network en Boomerang, alsook enkele andere zenders die ik niet kan opnoemen,. 

En dat is de beschikbaarheid van "originele versie" of "Engels" als taaloptie.

Zo kan je zorgeloos kijken naar je favoriete series op Disney Channel, Cartoon Network, ... in het Engels in de plaats van de Nederlandse dub die toch wel voornamelijk bedoelt is voor jongere kinderen die nog geen Engels kunnen begrijpen of ondertiteling lezen.

En het is nou dat Engelse taalspoor dat ik graag zou willen kunnen kijken. 

Dus kort en krachtig:

stel alstublieft op de één of andere manier de originele audio optie van Disney Channel en Cartoon Network beschikbaar via de YeloTV app voor op de pc

Als technologie het niet toelaat op twee audiosporen te hebben via Yelo hoop ik zelf dat er gewoon een extra zender livestream wordt toegevoegd voor Cartoon Network en Disney Channel om deze in het Engels te kunnen bekijken.

Alvast bedankt voor het lezen van deze suggestie, Telenet!

0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
Sandor
Experienced Meerweter
De vernieuwde WIGO? Smile! My smart Valentine Trick or treat?

[YeloTV] Tweede geluidsspoor beschikbaar stellen

Hey @Ex-Netweter, dank je wel voor je eerlijke feedback en leuke suggestie. Ik geef het zeker door aan mijn collega's. 😉

Sander

Do it with passion or not at all.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden