Beantwoorden
Skanda
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pionier Primeur! It's your seventh party! It's your third party!

Zenders echt à la carte

Ik ben eigenlijk helemaal geen film- en serie-kijker on-demand.

De kids zijn verzot op de kinderzenders en ikzelf kijk al wel eens graag naar History, Syfy, 13th street ... Als ik de enkele zenders, die ik regelmatig bekijk, in het aanbod wil dan moet ik het duurste pack (play more) nemen. Maar ik gebruik er maar 10% of zo van. Al die films en series on demand gebruik ik gewoon niet.

 

Is er geen mogelijkheid om klanten, zender per zender, te laten kiezen welke ze willen toevoegen aan hun aanbod?

Gewoon een checklist, ik wil die, die die en die zender, de rest uitvinken > bevestigen, done ...

16 reacties
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Zenders echt à la carte

Anyhow om terug "on topic" te komen vind ik ook dat zenders "a la carte" te kiezen moeten zijn. Nu hebben we een heleboel en zelf radiozenders waar Telenet rechten voor betaald maar waar zo goed als niemand gebruik van maakt. Mensen kijken liever MTV of TMF omdat ze daar ook filmpjes bij de muziek te zien krijgen (zoals mp3 vs mp4). En de meeste mensen luisteren nog altijd naar radio of internet radio.

Dan nog maar te zwijgen over het feit dat wij niets zijn met ontelbare zenders in andere talen... Het zou makkelijker zappen zijn als je nog maar 20 zenders overhield waar je wel iets van verstaat dus ik ben akkoord met het bovenstaande idee dat ik trouwens ook al heb aangehaald, maar spijtig genoeg geen reactie op kreeg.

MVa
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Alles op zijn plek! Twee handen vol! Leesbeest! Netjes!

Zenders echt à la carte


@SXTC schreef:

Anyhow om terug "on topic" te komen vind ik ook dat zenders "a la carte" te kiezen moeten zijn...

 

... Het zou makkelijker zappen zijn als je nog maar 20 zenders overhield waar je wel iets van verstaat dus ik ben akkoord met het bovenstaande idee dat ik trouwens ook al heb aangehaald, maar spijtig genoeg geen reactie op kreeg.


Er zijn inderdaad genoeg klanten/kijkers die ongeveer dezelfde prijs (of zelfs meer) willen betalen voor een 10-15 TV en 5 Radio zenders naar keuze.

0 Likes
Beantwoorden