Beantwoorden
tom1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your eighth party! Goed gevonden! It's your fifth party! Pionier

aanbod films in Play ?

Waar vind ik terug welke films ik eventueel via Play kan bekijken ? 

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
abba001
Professional Meerweter
Berichten: 120
De race is begonnen! Even demarreren... Warming up? BINGO!
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

aanbod films in Play ?

Ik heb de gratis maand bij Netflix getest, maar heb bijna niets bekeken. Ik was erg ontevreden over het aanbod (zeer oude films, ze baseren zich meer op soaps/series). Play zou er volgens een familielid (die het getest heeft) ongeveer hetzelfde uitzien in kwestie aanbod. Dan is er natuurlijk ook Play more dat volgens hem "aanvaardbaar" is maar de prijs staat helaas niet gelijk met het aanbod... je haalt er dus alleen voordeel uit als jij zo iemand bent die minstens 6+ films per maand bekijkt. Als je natuurlijk 6 op 7 werkt (9 uur per dag) en 2 kinderen hebt, dan heb je in mijn geval maar tijd om 1-4 films per maand te bekijken, en daar betaal ik uiteraard geen 25 euro voor (vooral als je weet dat ik ze vroeger kon huren bij videoland aan 12 euro voor 4 films die ik dan op 3 dagen mocht bekijken, maar die is er inmiddels mee gestopt in onze gemeente door de opkomst van digitale televisie)... Als je intensief kijkt haal je er voordeel uit, maar dan moet je helaas een hoger inkomen bezitten dan wat de gemiddelde werknemer ontvangt... En stel dat je het kan betalen... dan nog merk je dat er in de Cinema veel nieuwe films zijn die je zelf op Play more niet terug te vinden zijn... zelf niet in de Tv-theek.. In dat opzicht ben ik teleurgesteld over de gevraagde prijzen.