Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

basic en whop internet

Een mooie suggestie op de prijstijgingen zou welkom zijn.

Geef  basic internet 150GB inplaats van 100GB vast

whop 200GB -1000GB fup inplaats van 150GB vast

Er zullen er minder vertrekken.

0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

basic en whop internet

Volgens wat ik las gaf de CEO net aan dat hij niet geloofd dat er veel mensen zullen vertrekken, dus je voorstel zal wellicht genegeerd worden.

0 Likes
Beantwoorden
MS
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Dat loopt vlotjes. Jij bent af! Twee handen vol! It's your eighth party!

basic en whop internet

Ze willen natuurlijk gewoon dat iedereen Whoppa/Internet 160 neemt eh 😉

Zelf zou ik niet trager willen dan die 150Mbps, maar sommige mensen hebben dat idd niet direct nodig. (alhoewel het wel beter is als iedereen zeer snel internet heeft, zo worden er nieuwe dingen mogelijk. Zonder high speed internet hadden we niet eens smartphones, tablets etc., laat staan iets als Netflix)

 

+ daadwerkelijk veranderen van provider gaan er niet veel doen.. een like op facebook e.d. is maar 1 seconde werk. Dat zegt dus niet veel.

Het probleem ligt in eerste instantie bij de concurrentie die gewoon niet goed is...

0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

basic en whop internet

Ik irriteer me enkel in die lage upload die eraan gekoppeld word waardoor je snelheid gebottlenecked wordt (minder prestatie dan waarvoor je betaald).

 

Ik ben een tijdje geleden teruggegaan naar 60Mbps, waarom? Het internet leek niet stabiel... met dit abonnement lijkt mijn snelheid "normaler" te zijn... maar wellicht komt dit doordat de upload dichteraan leunt aan de download snelheid?

 

150/160Mbps met alle plezier! Maar dan wel liefst stabiel en een merkbaar verschil tegenover 60Mbps want dat verschil lijkt in mijn opinie vrij miniem te zijn alhoewel je wel een pak meer betaald...

 

Sinds ik heb gedowngrade lijkt mijn internet beter te presteren... Ik weet dat dit raar klinkt maar toch is het zo.. Ik heb minder vertragingen (minder lag spikes) en de download snelheid scheelt maar een 2-3 Mbps op STEAM so why bother...

 

Had zo een ping van 98 op het spel AVA, maar nu dat ik speel met de lage standard instellingen qua graphics is mijn ping 3 ^^

 

En nee Robatoras Ik wil geen 1000GB download limiet want dat is enkel nodig voor illegale software verspreiders...

 

Ik werk met online platforms zoals steam en ik als ik een oud spel terug wil installeren moet ik het van die servers downloaden. Makkelijk 5GB-10GB of meer voor het spel omdat mijn vrouw het tegelijk ook download. Maar nog nooit gingen wij maandelijks ooit over 100GB... ook met alle software updates in windows erbij. Alhoewel de spellen wel steeds groter worden maar dan kom je met een limiet van 150GB ruim voldoende toe voor deze tijd.

 

Ik heb liever prestatie dan ruimte, daarom dat ik ook een SSD schijf van 256GB heb gekocht omdat die blijkbaar 15% beter presteerde dan zijn 512GB broertje.

 

Internet moet ook zo zijn, stabiel, krachtig en betrouwbaar!

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

basic en whop internet

Ik heb business fluo home 160/10Mbps met 2 TB vast volume.

Ik kom zelden boven de 250GB in de maand.

Ik hou niet van Netflix ouwe zooi.

Bij mij is het gewoon onbeperkt volume bieden aan Whoppa en business abonees.Als antwoord op proximus  onbeperkt volume.Dat kan alleen maar meer klanten trekken.

Het verbruik zal zeker niet toenemen voor de whoppa en hogere abonees incl business.

 

0 Likes
Beantwoorden
WalterBE
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Netjes! Pionier Primeur!

basic en whop internet

De limieten mogen natuurlijk omhoog maar liever heb ik een hogere smallband.  Nu is dat wat te krap voor streaming diensten.

 

Ik ben klant voor basic internet. Ik ben niet ontevreden over die verbinding binnen de limiet. De prijs is redelijk. Maar terwijl hogere abonnementen meer krijgen voor de zelfde prijs blijft basic internet steken in het verleden.  Ook de klanten met basic internet hebben een prijsverhoging gekegen. Een upgrade van de specs is redelijk. Verdubbel de smallband snelheid en ik ben blij.  En dan blijf ik ook klant.

 

Als spoedig de specs van basic internet niet beter worden zal ik veranderen van ISP.  Momenteel denk ik aan ADSL van Scarlet. Dat is goedkoper, weliswaar minder snel maar wel steeds even snel.  Ook met 12 Mbps zal ik zonder probleem kunnen streamen. Met 1 Mbps is dat al wat anders. 

 

Spoedig zou Mobistar moeten gaan bekendmaken wat zij gaan aanbieden via de kabel van diensten. Mogelijk komt er dan een tegenreactie van Telenet. Wanneeer dat duidelijk is maak ik mijn beslssing. De bal ligt in het kamp van Telenet.

0 Likes
Beantwoorden