Beantwoorden
Ex-Netweter

correcte tv gids bij Eurosport

Als jullie nu eens op de site van Eurosport zouden gaan kijken en dan deze informatie in verband met hun programmas zouden copieeren dan zouden wij misschien onze digicorder correct kunnen instellen om

onze sport op te nemen op een correcte manier.Er was vandaag een superbike race om 1300h en bij jullie

tv gids was daar geen informatie over.Een geluk dat ik thuis was en ik jullie fout had opgemerkt.Van opnemen was geen sprake want geen mogelijkheid om op uurinstelling te werken.Dat duurt nu al zo lang.Doen jullie dat om klanten kwijt te spelen?Van zodra ik geen beterschap merk deze maand vertrek ik bij telenet want jullie hebben geen oor naar onze klachen.

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Ik vraag me ook in feite eens af hoe men werkt met zo een gids. Ik bedoel hiermee. Vanwie krijgt men die informatie, welke software is dit, En hoe werkt het allemaal, Zo weten wij ook meer,want voor een mens  denk ik dat het al niet kan. Dus zal het wel iets met computers zijn en misschien mensen dat om de zoveel uur een opfrissing krijgt. Als je de zenderlijst van een programma van PX vergelijkt dan waan je je in de mideleeuwen. Maar dat is normaal eens je daar klant bent, en zeker als je daar nu op het forum zit. want als je nog maar één woord over Telenet zegt lig je al buiten. Dit was vroeger anders, maar daar zitten nu wel  nu 2paljassen  Wim en Bramaan het roer.  Waarvan die Bram al gekend is in Brussel, maar toch hier iemand van Telenet (ik dus) mag blijven kleineren. Samen met zijn vriendje Wim.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Ik vind dat als Telenet niet kan zorgen voor correcte informatie bij hun programmas dat een gebrek is aan respect voor de trouwe klanten vanwege bepaalde managers die hun job niet au serieux nemen en dit omdat ze zich onaantastbaar vinden vanwege het monopolie op de markt van de providers.Ik hoop dat de general manager bij telenet eens wakker wordt.veel geld verdienen is waarschijnlijk belangrijker.Hoop dat het aanbod voor tv en internet en tel door andere providers in de toekomst uitgebreid wordt zodat we kunnen eranderen als ze ons niet willen horen.

0 Likes
Beantwoorden