Beantwoorden
philippe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Wereld gedichtendag It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

nederlandstalig zenderpakket

Hallo,

 

 

Ik ben philippe en vroeg mij af of

het in de toekomst mogelijk was om de nederlandse zenders toe te voegen aan de aangeboden pakketten ( zoals rtl 4 ). Weet iemand hierop het antwoord of een oplossing?

 

 

mvg

 

Tags (1)
28 reacties
natte
Experienced Weetjesweter
Berichten: 62
Goed bezig! On a roll... Twee handen vol! Follow the reader, reader!

nederlandstalig zenderpakket

ik wil u toch melden dat dit sinds 2014 ook mogelijk is zonder nederlands adres. perfect  legaal en betrouwbaar heb daar filmpaketten en family hd wel geen go programmas en geen online. doen leuke aanvulling telenet playmore. wel halfjaarlijks betalen de fta zenders zoals al de bbc krijg je gratis bij

0 Likes
Beantwoorden
natte
Experienced Weetjesweter
Berichten: 62
Goed bezig! On a roll... Twee handen vol! Follow the reader, reader!

nederlandstalig zenderpakket

hee chukky dat bedoel ik heb ik ook zo gedaan en foxzenders bijgenomen

0 Likes
Beantwoorden
natte
Experienced Weetjesweter
Berichten: 62
Goed bezig! On a roll... Twee handen vol! Follow the reader, reader!

nederlandstalig zenderpakket

upoc bestaat niet meer is nu ziggo btw
0 Likes
Beantwoorden
Joyce
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

nederlandstalig zenderpakket

Wij hebben ook interesse in een Nederlands zenderpakket RTL4, 5, 7 en 8 Sbs6 Veronica etc. Wij hebben nu schotel van Canaldigitaal en betalen nu 19.95 extra per maand alleen daarvoor. Zou dus ideaal zijn alles bij 1 provider. Word dat uberhaupt overwogen bij Telenet om dit ooit te gaan doen?

0 Likes
Beantwoorden
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

nederlandstalig zenderpakket

het is eerder door uitzendrechten en reclame inkomsten dat beide landen niet willen afsnoepen van elkaar (comercielle zenders hebben het moeilijk en leven van de reclame),

daar zenders rechten overeenkomen voor alle digitale kijkers en telenet dus minder moet betalen dan als ze per klant moeten betalen (mogen ze beginnen uitzoeken wie wat kijkt) wat duurder word voor telenet en dat dan ook zal doorgerekend worden aan de klant zelf.

stel dat je een nederlands pakket wilt met de nederlandse comercielle zenders,dan vragen ze misschien bv 15€ voor dat pakket omdat er maar een beperkt aantal mensen dit zullen nemen.

reken dit eens bij de andere kosten die je moet maken om tv te kunnen kijken dan zal het snel duur worden en zullen klanten achteraf het pakket weer opzeggen wat dan duurder word weer.

het is een geldkwestie van rechten en verloren reclame inkomsten voor Medialaan en de Vier en Vijf zenders.

0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

nederlandstalig zenderpakket

In Nederland kan men ook niet naar de MEDIALAAN zenders kijken evenmin naar VIER en VIJF en dat ook om diezelfde redenen kwa rechten.

0 Likes
Beantwoorden
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

nederlandstalig zenderpakket

en ook grotendeels voor de reclame inkomsten niet van elkaar af te snoepen.

0 Likes
Beantwoorden
Versie9
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Jij bent af! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

nederlandstalig zenderpakket

@sxtc

 

Bwa, ik vind pesoonlijk van niet.
Ik vind het leuk dat er zoveel zenders ter beschikking zijn.
Ik ben bijvoorbeeld Frans aan het leren, soms kijk ik naar Franse zenders.
Dit helpt mij om beter Frans te spreken.

Ik vind het ook fijn dat er veel zenders zijn in andere talen.
Er worden vaak docu's uitgezonden die ik op de NL-zenders niet zou kunnen kijken.
Daar gaat je wereld alleen maar van open 🙂

0 Likes
Beantwoorden
Chukky2
Freshman Meerweter
Berichten: 60
Goed bezig! On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

nederlandstalig zenderpakket

Zoals ik al eerder aangaf , het moet zeker doenbaar zijn wanneer er een optie als betaalpakket bij kwam waar de Nederlandse zenders in zaten .

Dan kan dat geen probleem zijn met reclame inkomsten, want die worden dan goed gemaakt door abonnements geld.

ik ben er zeker van moest telenet dat werkelijk gaan doen dat er snel 10000 klanten bij zouden komen . Ik ben hier wel zeker van !

lees je mee telenet? 

0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

nederlandstalig zenderpakket

Vind ik ook zoals Chukky zegt.Dat er of te wel met vzeschillende pakketten moeten beginnen.Of anders met kaarten die je in je decoder kan steken.Als je ziet op satteliet heeft men nu ook al honderden zenders.Waarom zou het niet op een andere mannier gaan.Denk aan mensen die geen schotel kunnen zetten.En voor operators is het ook goed want ze verdienen er mee.Want je hebt geen operator nodig om tv te kunnen zien.Dat weten zij ook.

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

nederlandstalig zenderpakket

Telenet is nu juist bezig met het stopzetten betaalpakketten.

Heb ook ergens gelezen dat providers bezig zijn met niet  meer toelaten doorzappen reclame.

Zie langs geen kanten  dat er zoveel nieuwe abbo's klanten zouden bijkomen.

Een kaart voor de digicorder is een mogelijkheid maar dan zit we weer met een nieuwe andere  box,er zijn nog meer dan  10000 die de 2100 hd digicorder niet hebben.

0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

nederlandstalig zenderpakket

Is in die 2100 dan geen gheef meer voor een kaart?
0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

nederlandstalig zenderpakket

Worden deze dan stilaan uit de handel gehaald?Want aan mij hebben ze nu zo een zwarte decoder gegeven wet zo een lange afstandsbedienig.waar op je als het iets te donker word niets op ziet.En ik heb al met die grijze geprobeerd,maar als ik die wilde instellen met de code op mijn Samsung reageerde die gewoon niet.Ik heb het 5 maal opnieuw gedaan en ben er toen mee gestopt.

0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

nederlandstalig zenderpakket

Ik heb verleden week een aanbieding gekregen op het Nederlandse Kroon Tv.En  dit lijkt me misschien wel iets.Alle commerciëele.En sport zenders voetbal +film.Is in ieder geval voor mij omdat ik persoonlijk uitgekozen was nu veel goedkoper.

0 Likes
Beantwoorden