Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

nieuwste films kijken zonder extra zenders

met play en play more krijg je series en films te zien, maar enkel via playmore kan je prime HD kijken en daar gaat het voor bepaalde klanten juist om.

 

Echter kijk ik geen series (interesseert me niet) en heb ik ook niets aan nieuwe zenders.

 

Ik zou graag een optie zien verschijnen zoals het filmkanaal van vroeger "MAAR" zonder het kanaal.

Ik wil gewoon een abonnement waar ik voor een bepaald bedrag alle nieuwste filmen in mijn videotheek kan zien en waar ik alles gratis kan bekijken (omdat je natuurlijk betaald voor het abonnement).

 

Omdat Telenet hier niet speciaal een kanaal voor moet voorzien, of zenders aanbieden zou het normaal toch goedkoper moeten kunnen dan de 25€ die je nu betaald voor de nieuwste series, films & een 20-30 tal nieuwe zenders.

 

Ik zou graag toegang hebben tot ALLE films die Telenet in bezit heeft (en liefst in HD kwaliteit) en dit voor 15€ in plaats van 25€ (vind ik maar normaal wetende dat je in die situatie veel minder krijgt).

 

Wat denken jullie hiervan? Ik wil ook Prime HD kijken maar 25 euro is voor mij echt teveel, en dan betaal ik liefst niet voor zaken waar ik niets mee ben.

Tags (1)
3 reacties
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

nieuwste films kijken zonder extra zenders

Om mijn eerste post kost samen te vatten:

 

Nu = Play (oude films en series + wat kanalen) // Play more (nieuwe films en series + meer kanalen)

 

Mijn voorstel = Nieuwe films (HD) "zonder" series en "zonder" extra kanalen voor 15 € (omdat je minder krijgt)

 

Op deze manier krijg je iets tussenin de optie Play & Play more en is iedereen happy.

0 Likes
Beantwoorden
steven_vc
Experienced Meerweter
Berichten: 106
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

nieuwste films kijken zonder extra zenders

Er zijn veel alternatieven voor Play of Play More, de meeste zal je wel kennen: Netflix, Stevie, Amazon TV, ...

 

Deze zijn allemaal in de à la carte-vorm

0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

nieuwste films kijken zonder extra zenders

Al jouw alternatieven laten je betalen voor series of uber oude films. Ik heb liever toegang tot de nieuwste films die Telenet kan aanbieden "zonder" series en als zenders kosten met zich meebrengen ook "zonder" extra zenders. Want de meeste mensen kijken toch nooit verder dan zender 20, en hoeveel zenders je ook hebt, zonder de nieuwste films ontbreek ik het "cinema effect", ik krijg liever een kick van up to date special effects want ik ben graag mee met de tijd (ik hou van technologische ontwikkelingen).

 

En als ik het goed zie stel je concurrenten voor, maar als trouwe klant zou ik liever bij Telenet blijven "ALS" zij uiteraard bewijzen dat de klant Nr 1 is.

0 Likes
Beantwoorden