Beantwoorden
Ex-Netweter

ondertiteling nederlandse films

is het niet mogelijk om elke nederlandstalige film van ondertiteling te voorzien of bestaat deze mogelijkheid al en heb ik er totaal geen weet van ?!

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
apestaart
Experienced Veelweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

Normaal gezien zijn alle Nederlandstalige programma's op de Nederlandstalige zenders (VRT, VTM, NPO, ...enz) via teletekst pagina 888 van Nederlandstalige ondertitels voorzien.

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Daarvoor moet je uw favoriete zenders contacteren. Telenet zet daar geen ondertitels onder.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Ja dat is normaal,dat is de taak niet van een operator.Maar dan kan nog steeds het probleem bij telenet liggen dat die tekst niet is doorgegeven,fout aan software? ik zeg maar iets.Je zegt maar als of het aan degene ligt die het programa maakt,die ligt ook niet telkens aan de oorsprong van het probleem.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

ik heb een abonnement voor "play more". Dus ik bedoel dat als ik wanneer een nederlandse film opvraag er de mogelijkheid bestaat om die van ondertiteling te voorzien ? Of is het zo dat er enkel ondertiteling voorzien is bij een bepaalde film en bij een andere niet en je dat dan ook niet kan instellen !