Beantwoorden
Ex-Netweter

play more en TV Theek

Ik stel voor dat men de films in de tv theek die ouder zijn dan 2 jaar gewoon bij het play moore pakket beschikbaar maakt we betalen er toch genoeg voor denk ik dan bij mezelf .

Ik vraag mezelf af of men deze oudere films zelf huurt ?? lijkt me onwaarschijnlijk .

Dit zou ook resulteren in een veel groter aanbod en zeer tevreden klanten.

Eens de film naar play moore verschijnt zou deze film daar ook moeten blijven ipv. na enkele maanden terug naar de tv theek verhuist.  

Waarom betalen we anders 25 euro voor een pakket waar de meeste goede films momenteel in de TV theek zitten.

Als ik het vergelijk maak met Netflix ben je daar blijkbaar veel beter af voor een veel goedkopere prijs .

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

play more en TV Theek

Dit gaat botsen denk ik wat je zou willen.Niet enkel voor telenet,Maar je moet ten eerste eens nadenken.Wat heeft het in feite voor zin?Voor mij en ik denk voor velen is  25€ niet teveel voor duizend films die regelmatig verwisselt worden.Als je wil dat die andere films ook nog eens in play en play-more kunnen wil plaatsen zullen ze minder lang in het pakket kunnen blijven.In play zitten ook maar amper een 130 films.Daarbij ik ken geen mens die heel de dag van smorgens tot s'avonds film ziet.

0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

play more en TV Theek

Je zegt het zelf al we betalen voor een pakket van 25€.Maar dit pakket bestaat wel niet alleen uit films.Telenet heeft nu nog maar in feite enkele abonnementen en dat zijn het basis abonnement dan heb je play,pla-more het franse abonement en nog enkele kleine abonnementjes.Maar in die 25€ zitten bijna al de zenders van telenet+films aan 0€ als je daar nog niet tevreden mee bent.Ik denk dat je voor die prijs op een ander niet moet gaan.

0 Likes
Beantwoorden