Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

smalband basicnet

Wanneer je 100GB basisvolume is opgebruikt,kom je op smalband.

Bedraagt deze smalbandsnelheid nog steeds 1Mbps.

Sommigen  beweren dat dit veranderd is naar 10Mbps.

Klopt dit?

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
steven_vc
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

smalband basicnet

Dit is niet juist. De snelheidslimiet voor abonnementen met een downloadlimiet (FLUO, Whop, BasicNet, ComfortNet(XL),...) surfen tegen 1 Mbps na het overschrijden van de toegewezen bandbreedte.

Abonnementen die onbeperkt kunnen surfen (Whoppa) surfen enkel tijdens de piekuren als je herkent bent als grootverbruiker.

robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

smalband basicnet

Bedankt

Ikzelf heb business fluo home 200/15

Bij mij staat er als ik op het icoontje 3TB klik.

Eens uw maandelijks volume van 3TB is overschreden, valt uw downloadsnelheid terug naar 5 Mbps. U kan uiteraard bijkomende volume aankopen om toch nog vliegensvlug te surfen.

Ik zal  nooit op smalbang geraken.

Ik kom niet eens aan 300GB.Ik wil gewoon Fluo home.

Onbeperkt bij de koper providers  stelt  weinig voor,als je te ver van de Rop  woont zoals nog zo velen,

zakt de snelheid zienderogen naar beneden.Zeer velen halen niet eens 30Mbps.Velen nog veel minder.

steven_vc
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

smalband basicnet

Geen probleem, als het antwoord u geholpen heeft, overweeg dan om het aan te duiden als 'oplossing'. Zo zijn andere gebruikers in de toekomst sneller geholpen.

Fluo's zijn inderdaad beperkt (maar je moet al ferm je best doen om er 3 of 4 TB door te jagen Smiley Vrolijk).