Beantwoorden
Roger2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Uw commentatoren van Premier League zijn HOPELOOS!  Ik was gewoon om Premier League te zien met live commentaar original ENGLISH . Op Playsports is de entertainment waarde van P L slechts 30 % van  het origineel.

mijn advies: laat je commentatoren rustig thuis en geef mij de originele Engelse commentaar.....

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

waarom besteeld telenet zijn klanten

Je had je ook zelf kunnen aangeven als comentator bij Telenet. Want er is over enkele maanden terug een auditie geweest. En zoals je zegt kan je het nog altijd op een andere zender gaan zien waar het beter is.

0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

waarom besteeld telenet zijn klanten

Weet iemand waar ik terecht moet voor IP TV. Ik had graag telenet behouden en dan nog IP TV er bij genomen maar omdat het bij mij onmogelijk is om een schotel te plaatsen moet ik het wel zo doen. Zelf heb ik wat gezien maar geraak er niet wijs uit. Ik zij dat er maar 4-5 tal Belgische IP zenders zijn. En ook dat dit uit paketten bestaat.Kan soms iemand meer uitleg geven?

0 Likes
Beantwoorden

waarom besteeld telenet zijn klanten


@mvd09111966 schreef:

Weet iemand waar ik terecht moet voor IP TV. Ik had graag telenet behouden en dan nog IP TV er bij genomen maar omdat het bij mij onmogelijk is om een schotel te plaatsen moet ik het wel zo doen. Zelf heb ik wat gezien maar geraak er niet wijs uit. Ik zij dat er maar 4-5 tal Belgische IP zenders zijn. En ook dat dit uit paketten bestaat.Kan soms iemand meer uitleg geven?


Moviestreamer.nl biedt dit aan. Naargelang de formule meer zenders. Ik denk alleen als je er veel gebruik van maakt dat je snel over je downloadlimiet zit

0 Likes
Beantwoorden