24806
netweters
|
152832
antwoorden
|
20743
vragen
|
Opgelost! Ga naar oplossing.
Voor kleine draadloze instellingen (zoals SSID, wachtwoord, etc.) zou je in principe je modem niet moeten herstarten (allez, das toch mijn ervaring). Je moet gewoon even geduld hebben tot Telenet de nieuwe settings "pusht" naar je modem. Bij mij ging dat meestel na 30-tal seconden.
Voor grotere instellingen is het herstarten van de modem inderdaad een goed idee.
Je kan het in elk geval eens proberen.
"Als dit bericht het antwoord was op je vraag/probleem geef dit dan aan als antwoord (en/of kudo's).
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen."
Heb ook geprobeerd om de modem te herstarten. Het probleem blijft aanhouden. Klantendienst gecontacteerd. Zij hebben de modem ook gereset. Heeft dus niets geholpen.
Volgens een andere medewerkster kon dit zijn omdat ik m'n volume bijna heb opgebruikt. En moet dat net de reden zijn waarom ik m'n paswoord e.d. wil veranderen (er wordt te veel gedownload en gegamed bij ons thuis). Heb sinds het probleem zich voordoet reeds driemaal volume bijgekocht (3 x 25GB) in twee weken tijd. Derde maal was zelfs tijdens het gesprek. En zolang ik m'n draadloze instellingen niet kan wijzigen zal ik volume moeten blijven bijkopen (tot 6 mei wanneer deze wordt gereset).
Ze hebben alleszins een dossier opgemaakt en over enkele dagen zou dit opgelost zijn. Keeping my fingers crossed.
Opgelost!
Het lag aan de modem. De gewijzigde instellingen werden niet geregistreerd door de modem. Ingeleverd en een nieuwe gekregen. Naar 't schijnt was het ook een verouderd model.