Beantwoorden
ltden
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Pionier It's your seventh party!

Geen internet

Beste,

 

Ben klant met een fibernet XL + Digitale televisie abonnement. Vandaag heel de dag geen internet gehad, ik had trouwens de laatste maanden ook veel last van traag internet. Bij controle van mijn email bleek dat ik een grootgebruiker bij een gemeten volume van 300 GB. Ik zou dan minder snel surfen (aan 5 Mbps), maar met behoudt van mijn onbeperkt volume. 

Momenteel kon ik nog tussen de 30 GB (alles in piekuren) en 150 GB (alles in daluren) verbruiken voor dit gebeurde, mijn status in telemeter stond dan ook nog op vrij gebruik.

 

Ik dacht bijgevolg dus aan een storing, en nam contact op met Telenet. Een overigens zeer vriendelijk meisje, stelde vast dat ik ondanks bovenstaade toch geblokkeerd stond voor vrij gebruik, en maakte dit onmiddellijk ongedaan. Waarvoor dank. Probleem was dat ik nog Fibernet XL had en dat, had ik Whoppa gehad, de limiet van groot verbruiker veel hoger lag, ik sneller kon surfen, terug een telefoniepakket kreeg en dat ik voor dit alles ook nog eens minder ging betalen.

 

Dat zou dan al de vierde overgangsfase zijn (Turbo net - Fibernet60 - Fibernet XL- Whoppa) met alle misserie vandien, (voor elke overgang ben ik immers een week zonder internet geweest!), 

 

Ahwel dat vind ik nu eens platte commerce! Eerst mij al te veel laten betalen, voor een topprodukt, dat toch niet zo goed blijkt te zijn. Mij dan iets nieuws aanbieden dat beter werkt en goedkoper is. Bovendien krijg ik er terug gratis vaste telefonie bij, maar ik moet geen vaste telefonie meer, dat ik eigenlijk niet wil.

 

Het is omdat jullie ondanks dit toch de beste en enigste zijn,  en dat weet Telenet. Go for it, Whoppa, het wordt alleen maar duurder, met steeds minder waar voor je geld.

 

Een misnoegde telenet gebruiker.

 

0 Likes
Beantwoorden
0 reacties