Gelukkig Nieuwjaar!

Onze beste wensen voor iedereen! Hier blikken we even terug naar het afgelopen jaar en kijken we vooral ook uit naar een fantastisch 2026 met jullie op De Netweters.
Beantwoorden
Sjaakie
Freshman Meerweter
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Alles op zijn plek!

Probleem met twee mailboxen

Beste......... ,

Ik heb 2 mailboxen aangemaakt al jaren geleden en krijg sinds enkele maanden steeds een melding dat ik het paswoord moet ingeven in een pop-up schermpje wat erg storend is wanneer je op de PC werkt.

Ik werk met Outlook en Windows 7 en heb de tijd voor het binnen halen van e-mail al verlengt naar 4 minuten, maar dat maakt niets uit , ik blijf de pop-ups krijgen.

Is er iets veranderd wat ik misschien niet weet ?

Zelf heb ik niets aan de instellingen veranderd, uitgenomen de tijd dat de mail opgehaald moet worden.

NB : Ik werk met een eigen domeinnaam en niet met het standaard @telenet.be, maar dit heeft altijd goed gewerkt, zou dit kunnen komen door de werken aan de Grote Netwerf ?  Smiley Knipoog

Sjaakie
www.sjaakie.be
0 Likes
Beantwoorden
15 reacties
Sjaakie
Freshman Meerweter
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Alles op zijn plek!

Probleem met twee mailboxen

Het ging hier over een probleem met 2 mailboxen dat opgelost is en jullie blijven doordrammen over anti virusprogramma's, die goed of minder goed zijn !

Dat heeft toch niets meer met het onderwerp te maken, open dan een nieuwe topic waar je verder kan gaan doordrammen over anti virus of internet security hé !

Sjaakie
www.sjaakie.be
0 Likes
Beantwoorden