Beantwoorden
Ex-Netweter

TelenetWiFree

Op 06/10 kreeg ik een mail, om te surfen zonder aanmelden op Wi-Free. Ik heb de stappen in de mail strikt gevolgd (aanloggen op Mijn Telenet, EAP activeren, ...), maar de 5de (en laatste stap) lukt niet. Daar staat "Kies bij de beschikbare draadloze netwerken voor 'TelenetWiFree'". Maar TelenetWIFree staat niet tussen de beschikbare draadloze netwerken, ook niet als ik refresh. Iemand een oplossing? Alvast bedankt!

Groeten,

Frank

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

TelenetWiFree

Dag Frank,

Dat is inderdaad zeer goed mogelijk. Telenet is bezig met alle HOMESPOTS aan te passen naar dit systeem. Enkel de HOTSPOTS (excl. NMBS-stations) zijn momenteel overgeschakeld naar dit systeem.

Met vriendelijke groeten.

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

TelenetWiFree

Hoe is het mogelijk om het te lanceren en al een ervarings enquete te doen als HET grote voordeel: automatisch inloggen op eender welk accesspoint geimplme,teerd is op 0.01% van de punten; wel de treistations en geen enkel homeaccesspoint.  Gelieve mijn enquete resultaten te schrappen !

0 Likes
Beantwoorden
Sjaakie
Freshman Meerweter
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. It's your ninth party!

TelenetWiFree

Men is nog volop bezig met de uitbreiding van het WIFI net , eerst komen de grote steden aan de beurt en later de kleinere, dit kan je lezen op Mijn Telenet" de grote netwerf"

Zie onderstaande link:

http://klantenservice.telenet.be/content/wat-houdt-de-grote-netwerf-in

Dus waarschijnlijk moet je nog even geduld hebben, voor je aan de beurt bent en hier krijg je een bericht van, heb ik gelezen. Smiley Verrast

Groetjes,

Sjaakie

Sjaakie
www.sjaakie.be
0 Likes
Beantwoorden