24751
netweters
|
152341
antwoorden
|
20691
vragen
|
Op 06/10 kreeg ik een mail, om te surfen zonder aanmelden op Wi-Free. Ik heb de stappen in de mail strikt gevolgd (aanloggen op Mijn Telenet, EAP activeren, ...), maar de 5de (en laatste stap) lukt niet. Daar staat "Kies bij de beschikbare draadloze netwerken voor 'TelenetWiFree'". Maar TelenetWIFree staat niet tussen de beschikbare draadloze netwerken, ook niet als ik refresh. Iemand een oplossing? Alvast bedankt!
Groeten,
Frank
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag Frank,
Dat is inderdaad zeer goed mogelijk. Telenet is bezig met alle HOMESPOTS aan te passen naar dit systeem. Enkel de HOTSPOTS (excl. NMBS-stations) zijn momenteel overgeschakeld naar dit systeem.
Met vriendelijke groeten.
Hoe is het mogelijk om het te lanceren en al een ervarings enquete te doen als HET grote voordeel: automatisch inloggen op eender welk accesspoint geimplme,teerd is op 0.01% van de punten; wel de treistations en geen enkel homeaccesspoint. Gelieve mijn enquete resultaten te schrappen !
Men is nog volop bezig met de uitbreiding van het WIFI net , eerst komen de grote steden aan de beurt en later de kleinere, dit kan je lezen op Mijn Telenet" de grote netwerf"
Zie onderstaande link:
http://klantenservice.telenet.be/content/wat-houdt-de-grote-netwerf-in
Dus waarschijnlijk moet je nog even geduld hebben, voor je aan de beurt bent en hier krijg je een bericht van, heb ik gelezen.
Groetjes,
Sjaakie