24753
netweters
|
152361
antwoorden
|
20693
vragen
|
hoe instellen van eap telenet wifi free op de web site niks bij deze en ook hoe met afbeeldingen dus dat is beter
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste,
Gewoon even naar mijntelenet gaan: Mijn Telenet > Algemeen > Mijn aanmeldgegevens
Daar klik je op EAP activeren !
Daarna aanloggen op "TelenetWifree" en éénmalig je gegevens invullen (username en password), daarna staat het voor altijd goed !
Succes
Jeroen
oke
toch iemand laat komen voor instellen want voor mij is het te moeilijk dus
Mij lukt het vanaf een apple i phone en tablet.
Maar het lukt niet vanaf windows pc. Wifree vereist een security code.
Het lukt ook niet vanaf Blackberry. Ik kan telenet userid en pw invullen, maar dan is ook nog een CA certificaat vereist. Geen idee wat hier moet ingevuld worden.
Graag meer detail instructies
Beste Ponnety,
Nog niet heel het land is voorzien van WIFI Free, men is eerst bezig in enkele grote steden en de rest volgt, dus kijk gewoon even op de netwerf van de Telenet website, of jouw plaats er al klaar voor is.
De technici kunnen niet overal tegelijk beginnen, want dan krijg je dezelfde situatie als op de wegen, waar je van de ene mleiding naar de andere gestuurd wordt en aan het eind van het liedje terug op de plaats van vertrek komt, waar het bord "OMLEIDING - DEVIATION" staat !
Meer info vind je hier http://klantenservice.telenet.be/content/wat-houdt-de-grote-netwerf-in
Groetjes,
Sjaakie