24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20723
vragen
|
hallo
ik heb ford sync en daar kan ik wi-fi instellen.
Mijn gewoon draadloos wi-fi kan ik zonder problemen instellen.
Mijn vraag is nu kan je ook wi-free instellen? als ik dit klik vraagt systeem achter een veiligheidscode, dacht dat dit wachtwoord was, maar blijkbaar niet.
alvast bedankt voor jullie hulp
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag mie1981,
Ik ben niet echt bekend met het Ford Sync systeem. Zou je me even kunnen helpen? Wil je gewoon verbindng maken met een WiFi-netwerk, of wil je er eentje maken van een mobiele simkaart in de auto?
Als je verbinding wil maken dien je voor WiFree zowel het wachtwoord als de login op te geven, ik weet niet of dat kan via de Ford Sync interface?
Groeten,
Niels
hallo Niels
ik was door mijn navigatiesysteem aan het scrollen en kwam bij wifi terecht.
Blijkbaar kan men wifi verbinden in de auto.
Als ik hierop klik krijg ik een lijst van de beschikbare netwerken waaronder ook wi-free en telenet homespot. Als ik mijn eigen draadloos verbinding aanduid (bv. telenet-e513B) en ik geef mijn wachtwoord in, werkt het. Maar dit werkt dan alleen als ik in de buurt van mijn huis blijf, dus das niet de bedoeling 🙂
Dus denk ik als ik mijn gewoon draadloos verbinding kan koppelen, zou ik toch ook op een of ander manier wi-free of telenet homespot moeten kunnen koppelen. Als ik wi-free aanduid vraagt systeem enkel naar een veiligheidssleutel en niet naar een gebruikersnaam en wachtwoord.
Dat systeem zal geen EAP ondersteunen, wat nodig is voor "TelenetWiFree".
Je kan het wel eens met de "TELENETHOMESPOT" proberen.