Beantwoorden
Stev0
Freshman Beetjesweter
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

OnePlus 15R in limbo

Zijn er nog mensen die een OnePlus 15R besteld hebben via de webstore en vast zitten in limbo?

Even een overzicht:

- ik bestel een OnePlus 15R met klantenkorting op de webstore. Er is geen kleur keuze, het toestel is zwart. Er staat vermeld dat telenet de levering verwacht de laatste week van mei en dan zal het toestel naar de klant vertrekken.

- Op het einde van de laatste week van Mei neem ik via chat contact op met de klantendienst om te vragen of het toestel binnen is en wanneer ik het kan verwachten.

De klantendienst vertelt me dat Telenet de levering nu pas verwacht op 30 juni en pas na die datum de toestellen zullen verzonden worden.

Vervelend niet alleen een maand langer wachten maar rond de verwachte leveringsdatum zal ik op vakantie zijn en dus de levering niet in ontvangst kunnen nemen.

- de eerste week van Juni kijk ik nog eens op de webstore en nu kan je bij de OnePlus 15R plots kiezen tussen groen en zwart. De melding over levering de laatste week van mei staat nog steeds in de algemene beschrijving. Als je zwart selecteert krijg je een melding dat deze momenteel niet leverbaar is. Bij de groene kleur krijg je deze melding niet. Ik denk: ze hebben enkel een lading van de groene kleur binnen gekregen.

Ik neem telefonisch contact op met de klantendienst met de vraag of ze mij dan geen groen toestel kunnen bezorgen.

De vriendelijke dame aan de lijn vertelt me dat ze geen zicht heeft op wat er precies in voorraad is, daarvoor moet ik naar een telenet-winkel. Daar kunnen ze dat wel zien

Aangekomen in de winkel fronsen de medewerkers meteen. "Dat kunnen wij niet zien" is het antwoord. 

Leuk, niemand bij telenet kan zien wat er op voorraad is, wel vreemd dat die eerste medewerker me kon vertellen dat ze de lading verwachten op 30 juni.

-vandaag kijk ik nogmaals op de webstore, vraag me niet waarom :-). Geen spoor meer te vinden van de OnePlus 15R. 

Ik begin me af te vragen of hij wel zal geleverd worden en wanneer Telenet duidelijk zal communiceren daarover.

2 reacties
luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

OnePlus 15R in limbo

Het is een  extreme partner die de toestellen levert 

En deze heeft niets met de winkels te maken 

Gewoon je spam map goed in de gaten houden en toestel wordt post nl opgestuurd 

Stev0
Freshman Beetjesweter
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

OnePlus 15R in limbo

Bedankt voor je snelle reactie Luc.

Is er als klant een manier om de klantendienst van de externe partner te contacteren. Eigenlijk zou telenet dat moeten doen voor klant om meer info te kunnen geven. Of ben ik te veeleisend?