|
26.854
netweters
|
166.865
antwoorden
|
|
22.377
vragen
|
Voor de zoveelste keer weer eens geen verbinding, geen internet of TV. Ik begin dit zo moe te worden dat Telenet hier op zeer korte tijd de deur uit vliegt.
30 Jaar geen of weinig problemen gehad, maar vanaf dit jaar heb ik nog geen enkele dag een deftige verbinding gehad (2.5 Gbps lijn, alles via Cat8 kabel). Een tweetal maanden geleden hebben ze alles eens komen uitmeten en koppelingen en kastjes vervangen, en leek het beter (niet goed max. 700 Mbps) te gaan, tot begin van de week constant buffering op tv en zeer slechte tot geen verbinding op computer... mijn internetverbinding is te traag... check uw kabel... etc...
Moet je ook eens trachten om iemand telefonisch te bereiken om het probleem aan te kaarten, een regelrechte ramp!
Dat is goed nieuws
Laat weten dat opgelost
goede avond,
heb hier ook al sinds enkele maanden ( april tot vandaag ) last van wegvallen van internet,
al verschillende keren met telenet kontakt gehad, maar telkens weer idem, test dit, test dat
tot vandaag weer is gebeld en daar kreeg ik te horen dat het probleem zou opgelost worden ten laaste tegen aanstaande vrijdag , en kreeg dit met volle overtuiging te horen van de telenet medewerker, hij wist met 99,99 % zeker dat het ging opgelost zijn
ik ben benieuwd 🙂
Het klopt ze moeten zelfde stappen altijd herhalen dit is zo geschreven en wordt altijd zo gedaan
Ik hoor wel de verhalen van techniekers die bij klanten langs komen soms 5 keer op een maand
Ook ligt het probleem buiten waarom dan blijven iemand te sturen als er niets aan verandert