Beantwoorden
Rietje
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Yelo Play been verbinding met digicorder

Ik heb been Internet verbinding met mijn digicorder,De 3 stappen om hem interactief te maken heb ik reeds gedaan, de iPad 2 is ook steeds get-update wat is er nog mis.Dank u voor te antwoorden.Smiley Verdrietig

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Yelo Play been verbinding met digicorder

UTP kabel verbinding of Powerline verbinding werkt wel degelijk?

Je krijgt een IPadres 10.x.x.x op je digibox/corder en als je aangesloten bent op de Home gatewa ook nog een IP 192.168.0.x?

Hoe test ik de verbinding naar mijn modem?

Heb je Telenet internet?

Sluit dan de kabel die je op je digibox/corder aansluit eens aan op een laptop. Op de laptop WiFi uit en controleer of je internetverbinding hebt. En niet door naar google.be te gaan want die zit in je cache. Zoek iets op en ga naar een site die je zeker al enige tijd niet hebt bezocht. Lukt dit?

Dan heb je goede verbinding.

Nu kan je de UTP kabel in je boxcorder steken. Even de stroom uit de box halen en opnieuw opstarten.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Rietje
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Yelo Play been verbinding met digicorder

Goeie namiddag,dank u voor de nuttige info,de digicorder is interactief nu heb up advies gevolgd,en het resultaat is positief.👍🏼😄

 

0 Likes
Beantwoorden
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Yelo Play been verbinding met digicorder

Het is leuk om te zien dat de oplossing die @igvfer hier aangeeft voor jou heeft geholpen @Rietje. Kan je dit ook even aanduiden als oplossing? Smiley Knipoog Zo kunnen andere gebruikers met dezelfde vraag snel een oplossing vinden.

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden