Beantwoorden
Ex-Netweter

Yelo Play kan geen verbinding maken met digicorder

Sinds vandaag kan ik mijn opnames niet meer bekijken en geen nieuwe opnames instellen. Ik krijg steeds de melding 'Yelo Play kan geen verbinding maken met digicorder' , maar digicorder staat aan en is volledig in orde. 😡
10 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

is de netwerkverbinding naar de digcorder nog volledig in orde? Yelo heeft die nodig om de digicorder aan te sturen.

Kan je bvb het TV programma van volgende week nog bekijken op je digicorder? Indien niet is er iets mis met de netwerkaansluiting van je digicorder...

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Heb zelfde probleem

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Netwerkverbinding is ok.  Ik kan de TV programma's van vorige en volgende week bekijken op ipad en ook via de afstandsbediening op TV.

Ik kan nog wel programma's opnemen via de afstandsbediening van de TV.

Wat niet meer lukt, is via de ipad opnames plannen e.d., dan krijg ik telkens het bericht "Yelo play kan geen verbinding maken met digicorder".

0 Likes
Beantwoorden

Heb exact hetzelfde probleem. Voorheen was de digicorder via een ethernetadapter verbonden met de Telenet-router.  Nu heb ik een ethernetkabel via mijn eigen wireless Asus-router met de digicorder verbonden.

Mogelijk ligt daar het probleem en mag je de digicorder enkel via ethernet rechstreeks met de Telenet-router verbinden?  Indien ja, vind ik dat een povere hardware support.  Wanneer worden die digicorders eens wifi-enabled?

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Verbinding is in orde, ik kan volgende week ook bekijken : hij zegt steeds als ik een opname wil programmeren :  communicatieproblemen met digicorder. Ik surf met de eigen WiFi  (niet homespot). Ik heb het cache geheugen van de applicatie ook al eens gewist, helpt ook niet.  Ik heb de applicatie eens volledig verwijderd en terug opnieuw geinstalleerd,  helpt ook niet . Hij blijft : communicatieprobleem met digicorder geven  ! Help.

@BertXL schreef:

is de netwerkverbinding naar de digcorder nog volledig in orde? Yelo heeft die nodig om de digicorder aan te sturen.

Kan je bvb het TV programma van volgende week nog bekijken op je digicorder? Indien niet is er iets mis met de netwerkaansluiting van je digicorder...

0 Likes
Beantwoorden

Met de GSM s4 lukt het wel, met de tablet s2 lukt het niet

@Ex-Netweter schreef:

Verbinding is in orde, ik kan volgende week ook bekijken : hij zegt steeds als ik een opname wil programmeren :  communicatieproblemen met digicorder. Ik surf met de eigen WiFi  (niet homespot). Ik heb het cache geheugen van de applicatie ook al eens gewist, helpt ook niet.  Ik heb de applicatie eens volledig verwijderd en terug opnieuw geinstalleerd,  helpt ook niet . Hij blijft : communicatieprobleem met digicorder geven  ! Help.

@BertXL schreef:

0 Likes
Beantwoorden
Rietje
Experienced Beetjesweter
Goed gevonden! It's your eighth party! It's your fifth party! Pageturner!

Verbinding opnieuw met het 3 stappen plan van telenet uitgevoerd,probleem blijft,kan in tv gids niet naar over morgen gaan ,ik surf ook met eigen wifi geen homespot ,ik heb de Yelo play ap opnieuw geinstalleerd zonder resultaat.Het blijft communicatie probleem ,of digicorder heeft geen internet verbinding melden .Na opnieuw de netwerk verbinding met de modem te hebben  gecontroleerd ,met het 3 stappen plan is er niets veranderd.Wat is er nog mis met die netwerk aansluiting.Vrouw VerdrietigVrouw Verdrietig

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Hoi Allen,

Ik had hetzelfde probleem, na mijn recente installatie van internet van Telenet werkte alles perfect tot gisteren.

Ik surf via mijn eigen router draadloos, achter een telenet modem en heb aldaar de wifi volledig uitgezet, alle drie opties (Draadloos signaal, persoonlijke wifi en homespot).

De yelo app ondervond daar geen hinder van ook al was ik via mijn eigen draaloos netwerk geconnecteerd op de Telenet router. (LAn verbinding dus niet als wireless repeater) tot gisteren. 

Via geen enkele mogelijkheid kon ik mijn opnames bekijken of opnames plannen via de yelo app.

Daarop de community geraadpleegd, telenet helpdesk gebeld die het niet opgelost kreeg maar me wel voorstelden om gratis een technicien langs te sturen.

Maar ondertussen heb ik het wel "zelf" opgelost.

Ik heb het draadloos signaal en persoonlijke wifi terug aangezet (niet de homespot) via mijn.telenet en dan de yelo app connectie gemaakt (via het telenet draadloos netwerk). Ik kon mijn opnames terugvinden, bekijken en ook opnames plannen. Daarop heb ik het draadloos signaal en persoonlijke wifi terug uitgezet en via mijn eigen wifi netwerk met de yelo app geprobeerd en....alles werkte terug als voorheen.

Hopelijk helpt deze toch wat rare handeling ook jullie om het probleem opgelost te krijgen.

Grtz,
D. 

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Hallo ik kan ineens geen opnames zien op de app van yelo app die kan geen verbinding maken met de digicorder heb alles al gedaan maar lukt niet maar kan wel films en tv zien via de app kan iemand mij mss helpen
0 Likes
Beantwoorden

0 Likes
Beantwoorden