Beantwoorden
Ex-Netweter

Yelo Play werkt niet op een POS CT1030

ik heb eergisteren een POS CT1030 Android Tablet gekocht in de Carrefour. Helaas werkt Yelo Play niet je kan aanmelden, registeren, kies dan TV kijken, dan zie je de zenders die je kan kiezen, als je dan een zender kiest gebeurt er NIETS .... geen TV kijken mogelijk. ALS je aangemeld hebt zie je het toestel ook niet terug op mijn telenet geregistreerde toestellen. ps; mijn digibox is meer dan 4 jaar oud .... Wie kan mij helpen zonder dat ik het toestel moet inwisselen bij Carrefour.
Tags (2)
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Tom_Acke
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

kan je eens de Android versie doorgeven en het build nr. Ook zeker de het geen geroot toestel is? Merk is niet echt een gekend merk, den meeste van die goedkope toestellen zijn geroot.
Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Tom, Als het een geroot toestel is, dan krijg je direct het bericht van Yelo dat de toepassing niet werkt op een geroot toestel. Ik denk niet dat dit de oorzaak is van het probleem. Maar ik weet niet direct wat het dan wel is...

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Stomme vraag misschien maar wel belangrijk. Je zit toch wel op een Telenet netwerk? Je bent toch klant bij Telenet voor zowel internet als DTV?

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden