Beantwoorden
Ex-Netweter

Yelo TV Android-app : Mygica ATV585

Beste,

Ik kocht onlangs een MyGica ATV585 Mediaplayer. Draait Android 4.4 waardoor Yelo TV & Play Sports app normaal geïnstalleerd kunnen worden.

Verder behoort de processor (Quad-core ARM® Cortex™-A5 up to 1.5GHz) tot ARMV7 dus volledig compatibel met beide Apps.

Echter, aangezien de MyGica volledige toegang heeft tot zijn HW (geen 'protective mode') aanziet de YeloTV app het toestel als rooted, nochtans is het nieuw uit de doos zonder enige aanpassingen...

IMAG3909.jpg 

Streamen lukt dus jammer genoeg niet, TV Gids etc wel..

Play Sports app maakt hierover minder problemen.

Via de videozone is het eenvoudig elk verslag op te vragen en dit speelt vlot af.

Echter... de live stream hapert enorm (hoewel het dezelfde bandbreedte in neemt denk ik?).

Is er hiervoor een workaround? Zou graag ten volle genieten van zowel mijn Telenet abonnement als mn nieuwe mediaplayer..

Alvast bedankt,

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Tom_Acke
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

zal met deze tablet niet lukken aangezien het besturingssysteem geroot vis doordeweeks fabrikant ( komt veel voor bij iets goedkopere merken)

enige oplossing is een tablet van een gekend merk aan te kopen

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
MarcAug
Experienced Beetjesweter
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Nochtans was dit niet het goedkoopste product in de winkelrekken integendeel mee bij de duurste merken. En het is me door de verkoper van mediamarkt aangeraden.

Bij mij kan ik wel de Yeloplay app installeren maar als je er daarna op klikt zegt de app dat er gewoon geen internet verbinding is. Ik heb al op twee manieren geprobeert om online te gaan, zijnde zowel via wifi als via een ethernetverbinding.

Dus nu is de vraag heeft Telenet hiervoor een oplossing?

Alvast bedankt voor je respons.

Groetjes

Marc

0 Likes
Beantwoorden