Beantwoorden
MarcV
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your eighth party! Netjes! It's your fifth party! Pionier

Yelo op Blackberry 10

Dat er geen versie van Yelo beschikbaar is voor Blackberry weet ik, en dat is jammer, want ook al is Blackberry niet meer zo populair als vroeger, het blijven uitstekende toestellen.

 

Blackberry 10 toestellen beschikken over een Android kernel, wat het mogelijk maakt om de meeste Android applicaties probleemloos te draaien. Alleen met Yelo wil dat niet zo lukken.

 

Vandaag zag ik dat er een nieuwe versie van Yelo voor Android beschikbaar was, dus heb ik die meteen geïnstalleerd op mijn Blackberry Z10. Tot mijn verbazing kon ik nu inloggen op mijn Yelo-account (dat is waar het normaal altijd misloopt en de Yelo-app crasht). Ik kon vervolgens de opnames op mijn digicorder raadplegen en heb ook een opname kunnen programmeren. Ik heb niet geprobeerd om TV te kijken, geen idee dus of dat zou werken.

 

Jammer genoeg is het mij maar één keer gelukt om in te loggen. De app crasht nu telkens weer bij het starten.

 

Ik vraag me af of het veel moeite zou kosten aan de ontwikkelaars van de Yelo Android app om deze app compatible te maken met de Blackberry Android kernel. Volgens mij zit het probleem enkel bij het correct kunnen inloggen op Yelo.

0 Likes
Beantwoorden
0 reacties