24772
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
Sinds de aanpassingen die Telenet vorige maand aan Yelo heeft doorgevoerd is het mijn onmogelijk met twee computers tegelijk naar één zender, uit het basispacket, te kijken. Wanneer ik op de ene iMac bijvoorbeeld de zender EEN opstart, kan ik kijken naar EEN. Start ik Yelo op op een tweede iMac en ik wil ook kijken naar EEN dan kijk in volgend bericht: "Het max. aantal gezinsleden dat deze zender kan bekijken via Yelo TV-app. of site is momenteel bereikt".
Mijn twee iMac's zijn verbonden met een ethernetkabel aan een Airport Time Machine die zelf verbonden is met een ethernetkabel aan de Telenet Modem. Ook als ik met de Mac-Book via WiFi (de WiFi van de Time Machine) probeer naar een zender te kijken dat op dat moment op een andere Mac bekeken wordt dan krijg ik ook daar het zelfde bericht. Enkel als er ik via de iPad kijk, ook via het WiFi netwerk van de Time Machine kan ik naar een zender kijken die al op dat ogenblik bekenen wordt op één van de andere computers.
Geen enkele computer is verbonden met de Homespot Alles is verbonden via de Time Machine. Maar het probleem blijft ook nog bestaan als ik de computers rechstreeks verbind met de Telenet Modem of de WiFi van de Telenetmodem gebruik. Ik kijk meest via Safari maar ok via Google Chrome is het probleem het zelfde.
En al wat Telenet mijn weet te vertellen is dat zijn eigenijk geen support geven voor Yelo !!!!
Zijn er nog Telenet Yelo gebruikers die het zelfde probleem ondervinden?
Er zijn ook mensen die niet deelnemen aan de socialemedia drang. En dan is de vraag wat er mis is met e-mail en er is ook nog de telefoon. Toch verwacht ik wat service via de normale kanalen daarvoor betaal ik Telenet enkel maand minimum 125,00-€.
Informatie over de nieuwe beperkingen:
http://klantenservice.telenet.be/content/welke-beperkingen-zijn-er-als-je-kijkt-via-de-yelo-tv-app-y... (klik ook eens op deze webpagina op: Lees meer over deze beperking)
Mogelijk is er toch een toestel wat verbinding maakt via Telenet Wi-Free (Homespot/Hotspot).
Verander jouw wachtwoord eens via http://www.mijntelenet.be, wacht 30 minuten en controleer dan of het probleem zich nog voordoet.