Beantwoorden
wouterV
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Happy New Year! Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

Yelotv op android tv box mogelijk?

Beste,

 

Is het mogelijk om yelo tv op een android tv box te kijken? Als ik mijn tablet wil aansluiten via de hdmi kabel, krijg ik nl. steeds de melding "streamings probleem". Ik had dit even opgezocht en blijkbaar zou telenet het afspelen van yelo via hdmi blokkeren. Klopt dit of heb ik dit verkeerd begrepen en kan op zo'n android box gewoon yelo afgespeeld worden?

 

mvg,

 

wouter

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Sandor
Experienced Meerweter
Berichten: 82
De vernieuwde WIGO? Topicwurm! Smile! My smart Valentine

Yelotv op android tv box mogelijk?

Heeft er iemand meer info over ervaring met de vraag van @wouterV? 🙂

Sander

Do it with passion or not at all.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Yelotv op android tv box mogelijk?

Android Box? Wil dat zeggen dat je normale android apps kunt installeren? Dan zou het toch mogelijk moeten zijn om de Yelo App te installeren? Maar de vraag of Yelo het afspelen via HDMI toestaat dat zouden de ontwikkelaars bij Telenet toch moeten kunnen beantwoorden. En ik vrees dat dit wel zo zou kunnen zijn.

Het zou natuurlijk wel mooi zijn als dit wel zou kunnen want dan hoef je geen coax kabel meer te leggen. En dan verkoopt telenet geen digibox meer. Smiley LOL

Ik vraag mij gewoon ook af of je dit via de App afspeelt of kan je ook uw webbrowser openen en naar de website YeloTV.be gaan? Want dan werkt de HDMI aansluiting (op een laptop) gewoon als verbinding naar een scherm. En dt werkt wel.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden