Sedert enige tijd is het mij opgevallen dat ik bij het wisselen van zender horizontale lijnen bemerk op het scherm, in het yelo menu als het ware. Ook als men andere delen van het yelo menu gebruikt zijn de strepen er maar minder zichtbaar doordat het menu transparant wordt weergegeven. Bij het wisselen van zender krijg je even een zwart scherm en dan vallen de grijze horizontale lijnen (die van beneden aan het scherm starten tot ongeveer iets meer dan halfweg het scherm - in verschillende diktes) het meest op.
In de tv-gids zijn de lijnen niet aanwezig.
Ik heb een hd digicorder (laatste model) en een samsung tv. De samsung tv die op mijn zoon zijn slaapkamer staat heeft hetzelfde probleem. Daar staat een digibox aangesloten.
Hebben nog mensen dit probleem al gehad?
Zou dit aan het binnenkomende signaal van de kabel kunnen liggen of moet ik het probleem eerder zoeken bij de digicorder(s) zelf? Het gaat uiteindelijk over het menu en ik veronderstel dat dit toch op de digibox/corder zelf staat en wordt weergegeven via de hdmi kabel of ben ik verkeerd en komt dit menu ook binnen via de kabel?
Iemand die kan helpen?
Alvast bedankt!.