Beantwoorden
kellyeveke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

via mijn laptop en de yelo naar mijn tv theek

als ik via mijn laptop en de yelo naar "mijn tv theek wil gaan van mijn digicorder vind hij geen opnames. Via mijn vaste pc is dit geen probleem. en waarom staat er in "mijn telenet" dat er maar met 1 toestel opvragingen kunnen doen? en nog belangrijker: is dit ene toestel dan voor altijd gelogd zelfs als dit afstaat. Iis het niet mogelijk om eens aan te loggen in mijn tv theek via verschillende toestellen (die niet terzelfdertijd ingelogd zijn natuurlijk)

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

via mijn laptop en de yelo naar mijn tv theek

Ik vermoed dat Telenet wil zeggen dat je maar met 1 toestel tegelijk opnames kunt streamen. Je digicorder zal dit niet aankunnen ( de harde schijf en de koppen) om 2 opnames te streamen. Maar programmeren enzo zou toch moeten lukken en zeker afwisselend van de PC naar tablet, naar smartphone.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
kellyeveke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

via mijn laptop en de yelo naar mijn tv theek

als ik via mijn laptop en de yelo naar "mijn tv theek wil gaan van mijn digicorder vind hij geen opnames. Via mijn vaste pc is dit geen probleem. en waarom staat er in "mijn telenet" dat er maar met 1 toestel opvragingen kunnen doen? en nog belangrijker: is dit ene toestel dan voor altijd gelogd zelfs als dit afstaat. Iis het niet mogelijk om eens aan te loggen in mijn tv theek via verschillende toestellen (die niet terzelfdertijd ingelogd zijn natuurlijk)
0 Likes
Beantwoorden
kellyeveke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

via mijn laptop en de yelo naar mijn tv theek

wel dat is nu bij mij niet mogelijk..............Man Verdrietig

0 Likes
Beantwoorden