Manga
Freshman Meerweter
Manga
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
30-04-2025
23:41
|
Lid sinds: 15-03-2019
Datum laatste bezoek: 30-04-2025 23:41
Ranking
Freshman Meerweter
24-08-2022
16:27
"mijn pw was plots niet meer juist. Kon dus ook geen mail meer lezen op mijn laptop! Ze hadden blijkbaar mijn pw veranderd of gewist? Wie zal het zeggen?" Ja, ik herinner me dat ik dat ook 's meegemaakt heb. Out of the blue was opeens mijn paswoord niet meer geldig. Mystery 🤔 Gelukkig is dàt gemakkelijk op te lossen.
... Meer weergeven
28-07-2022
15:26
Hallo Mijn probleem is intussen opgelost geraakt, het was een deel van het probleem dat zoveel (misschien wel alle) Telenetgebruikers hebben ondervonden: de server van Telenet wil opeens geen contact meer maken met je account in Outlook (of in eender welke andere mailclient). Ik heb van alles aangeraden gekregen, maar niets hielp omdat de oorzaak van het probleem niet bij ons, maar bij Telenet lag. Ik heb dan mijn computer maar naar de Telenetwinkel gedragen en heb die IT-er daar de boel laten oplossen. Sedertdien heb ik terug contact met de Telenetserver, maar mijn account is een beetje raar geworden: mijn eigen mailbox is nu een subfile van de Outlook geworden. Eerst staat er dus: Postvak IN, postvak UIt, prullebak, Concepten, enzovoort, en daar zit helemaal niks onder. Onder "persoonlijke mappen" staat daarnaast nu een submapje met als titel mijn email-adres. En dààrin zit weer een tweede serie Postvak In, postbak UIT, Verzonden, etcetera. Maar geen prullebak en geen Concepten. 🤔 M'n emails vallen wel direct in die submap, bij de tweede Postvak IN, daar is geen probleem; maar de Prullebak en de Concepten enzovoort kan ik niet meer gebruiken. Als ik iets delete uit Postvak IN, verdwijnt het gewoon in het niets, je kunt het niet in de prullenbak zien zitten. Ik moet dus heel erg oppassen dat ik niet per ongeluk op de "delete" knop klik, want als ik dat doe is het definitief verloren, je kunt het niet meer terugzetten. 😰 Ik heb al geprobeerd om de inhoud van die door die IT-er aangemaakte submap met mijn naam stuk voor stuk handmatig naar boven te verplaatsen, zodat ze op de juiste plek terecht zouden komen, maar dat wil niet. Dat springt telkens terug op zijn eerste plek. In het begin was er zelfs geen "verzonden items"-map; toen moest ik telkens als ik een bericht verstuurde, mijzelf in de CC zetten om een kopie naar mezelf te sturen, anders was ik mijn eigen bericht volledig kwijt. Maar dat is opgelost geraakt door een nieuwe map "verzonden" aan te maken onder mijn eigen map. Daar kwamen de verzonden berichten automatisch in terecht. Maar met prullenbak en concepten lukt dat niet, zelf wat aanmaken: dat gaat wel, maar er komt niks in terecht. Er is mee te werken, daar niet van, maar ik snap niet waarom hij dat gedaan heeft. Concepten bv is een heel praktisch ding, als je je bericht nog niet versturen wil of als het nog niet af is. Een voordeel is wel, dat ik sedertdien nooit meer spam krijg... die spammers weten niet dat ik in een submapje terechtgekomen ben. 👻
... Meer weergeven
17-07-2022
16:27
jammer dat-ie niet intelligent genoeg is om het serverprobleem van zoveel mensen weg te bleepen
... Meer weergeven
16-07-2022
15:55
Haha. Ik zit me nu de hersens te pijnigen wat zo'n overpuriteinse AI voor aanstootgevends kan vinden in het woordje "n a a d j e " 🤔🙄😆 't Is een afwisseling midden in het mysterie van de server die geen Outlook meer wil aanvaarden, dat tenminste...
... Meer weergeven
15-07-2022
16:05
verhip, ik had iets anders geschreven en de site heeft daar "bleep" van gemaakt. Wie snapt dat? 🤔
... Meer weergeven
15-07-2022
16:03
Die mensen waren dat onder mekaar aan het bepraten zonder dat ik er in tussen kwam, hoor. En die IT-er had het heus te druk om mij uitvoerig uitleg te geven; bovendien, vermits de anderen àchter mij stonden, en allemaal haast hadden om ook geholpen te worden, zouden ze mij een langdurige conversatie met de IT-er niet in dank afgenomen hebben. Dus nee, ik heb hem niet het **bleep** van de kous gevraagd. Bovendien kon me dat in feite niet schelen; ik was allang blij dat er een oplossing wàs. Ik weet niet of hij een uitvoerige uitleg zou hebben gegeven, had ik hem ernaar gevraagd.
... Meer weergeven
14-07-2022
19:57
Ik heb nooit gezegd dat het een structureel probleem was. Ik heb geen idee wat voor probleem het is, en heb nooit beweerd dat te weten. Al wat ik gezegd heb is dat uit de tekenen om mij heen te concluderen is dat 1. het niét exclusief aan Outlook ligt, 2. het niét aan onze computers ligt, en 3. het niét een probleem is van alle telecomoperators, maar alleen aan Telenet. Dat zijn drie dingen die zeggen, wat het niét is. Wat het wél is, dat is voor de IT-ers om te zeggen. Dat jij géén probleem hebt bewijst alleen dat je geluk hebt, verder niks.
... Meer weergeven
14-07-2022
18:13
ik kan heel goed weten dat het niet aan Outlook ligt, want er stonden dus (heb ik ook al een paar keer geschreven) verschillende mensen met àndere mailprogramma's in de rij achter mij die krek hetzelfde probleem hadden. Die paar mensen alleen zijn genoeg om te concluderen, dat je ook met andere dan Outlook applicaties het probleem kùnt hebben. Daar hoef ik heus niet àlle mensen die Telenet gebruiken te bevragen. En dat het ook niet aan mijn computer ligt of aan mijn soort computer kan ik ook zeker weten, want daar stonden mensen met allerlei verschillende computers, waaronder zelfs een Apple computer. Daar hoef ik ook niet àlle Telenetklanten te bevragen. Een paar is genoeg. Zelfs één is daarvoor genoeg. Dat is uitsluitende logica. Of Proximus-klanten het ook hebben, dat kun je makkelijk zélf opzoeken op de Proximus-equivalent van de Netweters; daar is geen spoor van dit probleem te bekennen. Wel een heleboel andere problemen, maar hier staat al meer dan een jaar de ene thread na de andere met allemaal hetzelfde probleem, en dat is bij Proximus niét het geval. Daaruit kun je dus rustic concluderen dat ze het probleem niet of althans minimaal hebben, en Telenetklanten wél, en in groten getale. Je probeert met alle geweld deze kwestie tot een idee-fixe van mij persoonlijk te maken, maar dat is het niet. Als je echt logisch zou nadenken, zou je dat ook zien. Ik heb hier geen enkel belang bij, vermits ik al uit de problemen ben. Maar er komen er elke dag bij, dus is het probleem nog altijd reëel.
... Meer weergeven
13-07-2022
14:44
Dat mijn stelling geen steek houdt, laat ik aan jouw redenering over. Ik heb altijd hetzelfde beweerd, van het begin af. Dat het niet aan Outlook ligt, dat het niet aan onze computers ligt, maar aan Telenet. En mijn bewering alleen staaf ik door de conclusie, dat ook mensen mét Outlook maar géén Telenet, het probleem niét hebben; en dat ook mensen mét Telenet maar géén Outlook, het probleem wél hebben. Meer niet. Ik snap niet hoe je dat op tien verschillende manieren kunt uitleggen. Wàt het probleem precies is, heb ik nooit beweerd te weten. En ook niet, waar het door kwam en hoe het op te lossen is.
... Meer weergeven
12-07-2022
15:40
"Beweren dat alle Outlook gebruikers dan problemen zouden hebben is onzin." 😕 WTF? Ik zeg net al honderd keer dat het NIET aan Outlook ligt. Jij hebt ook niet tegoei gelezen, vrees ik... En het werkt juist NIET, zomin met Outlook als met eender welke mailclient. Tot de IT-er iets eraan gedaan heeft. Als het wél werkte, dan zou deze hele thread er niet zijn! Ik heb toch geschreven, dat ik daar mensen heb gezien, die allerlei mailclients hadden, maar allemaal hetzelfde probleem? Met andere woorden, als een heleboel verschillende mensen hetzelfde probleem hebben, en alleen met elkaar gemeen hebben dat ze allemaal bij Telenet zijn, is dat dan geen 'algemeen' probleem? Je leest mijn tekst helemaal omgekeerd, en beschuldigt me dan dat ik persé mijn gelijk wil halen? Daar klopt niks van.
... Meer weergeven
11-07-2022
18:29
Wat fijn voor jou. Maar dat bewijst toch niks? Ik heb nu ook geen probleem meer, want die IT-er in de winkel heeft iets opgeknapt wat ik niet weet, en nu heb ik geen miserie meer. Maar dat neemt niet weg dat de mensen daar nog altijd in de rij steen, ook die zonder Outlook... en in de Proximuswinkels niét.
... Meer weergeven
11-07-2022
18:10
Maar niemand vraagt Telenet om ondersteuning te geven voor Outlook... We vragen om ondersteuning te geven voor TELENET. Want het ligt niet aan Outlook, wàt Telenet ook moge beweren. Voor de duizendste keer: als het aan Outlook lag, had iedereen die Outlook gebruikt problemen, ook iedereen die Outlook gebruikt én andere telecomproviders, en dat is niet het geval. En dan zou ook niemand problemen hebben die een ànder emailprogramma gebruikt dan Outlook, en dat is wél het geval!
... Meer weergeven
11-07-2022
17:40
"Ik kan helaas ook meedelen dat Telenet dit niet verder wenst uit te zoeken, omdat het volgens hen om een externe applicatie gaat waarvoor ze geen ondersteuning bieden. Nogal kortzichtig vind ik, omdat de externe applicatie - Outlook in deze - wel moet samenwerken met die diensten die zij leveren... " Dat waren ze van het begin al niet van plan. Ze blijven maar beweren dat het aan Outlook ligt, ook al is dat niet zo, om van ons gezaag af te zijn. Outlook kan zich niet verdedigen, bij wijze van spreken, hé, dus kunnen ze makkelijk genoeg de schuld daarop schuiven. Maar nogmaals: als het aan Outlook lag, zou iedereen met Outlook het probleem hebben, en niet alleen de mensen die bij Telenet zijn! En ja, je hebt gelijk, het heeft weinig zin om een telecomprovider te zijn en niet goed samen te kunnen (willen) werken met de applicaties die op jouw product draaien... Enfin. Hoedanook, we weten nu echt wel dat we in de steek gelaten worden door Telenet, dat ons in ons eigen sop laat gaarkoken, in de hoop dat we zélf iets zullen doen aan ons probleem. Of ons hoofd erbij neerleggen, whichever comes first.
... Meer weergeven
08-07-2022
14:44
🙄zucht Mijn reply sloeg op de bewering, dat dit specifieke probleem alleen om Outlook-gebruikers zou gaan, en niet over gebruikers van andere programma's. En dat het bij iedereen met een Outlook zou gebeuren, niet alleen bij Telenetters. Ik baseer dit heus niet alleen op die vier mensen die in de winkel stonden, maar ook op informatie van mensen die in de Telenetwinkel niks te zoeken hebben, omdat ze bij Proximus zijn... en die hebben dat probleem niét. Daaruit trek ik de conclusie, dat het niet aan Outlook kan liggen. Jij hebt de thread niet tegoei gelezen, Arnie.
... Meer weergeven
07-07-2022
00:40
'Leg me eens uit...' theoretisch hoef ik niks uit te leggen, IK ben het expert niet. Maar ik weet wél zeker dat het niét alleen Outlook-gebruikers zijn die dit probleem hebben, want zoals ik hier een poos eerder in de thread al vertelde stonden er een rij klanten achter mij in de Telenetwinkel met allemaal detzelfde miserie, en ik was toevallig maar de enige die met Outlook werkte... al de anderen hadden een ander emailprogramma: de meeste hadden Windows 10 en één zelfs iets waar ik nog nooit van gehoord had. En één had godbetert een Linux computer die nog nooit van Microsoft gehoord had. Maar ja hoor: "de server verbindt niet met....". Wat ook zeker is, is dat alleen Telenetters het hebben, en Proximussers of anderen niet. Al wat ik kan doen is gevolgen trekken uit die observaties. Ik weet niks van computers, maar logisch deduceren kan ik wél.
... Meer weergeven
Berichten die Manga geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 12-01-2025 12:58 | |
1 | 11-01-2025 19:03 | |
1 | 15-10-2024 13:53 | |
1 | 12-10-2024 13:46 | |
1 | 31-07-2024 14:06 | |
1 | 26-06-2022 14:57 | |
1 | 28-08-2022 20:01 | |
1 | 30-04-2022 01:32 | |
1 | 13-03-2020 12:34 | |
1 | 09-03-2020 20:22 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
4931 | 23-03-2019 02:28 |