Mungo
Freshman Weetjesweter
Mungo
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
10-03-2023
12:28
|
Lid sinds: 16-01-2017
Datum laatste bezoek: 10-03-2023 12:28
Ranking
Freshman Weetjesweter
03-02-2020
19:22
Sinds gisteren krijgen we afwisselend de mededeling dat we het volume via de afstandsbediening van de Panasonic tv moeten regelen en anders via die van de Philips tv.
Alleen is die laatste een dvd speler en die start ook mee op als je de tv box aanzet met de afstandsbediening.
In de praktijk betekent dit dat we moeten wachten tot we een mededeling krijgen als we het volume willen regelen.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
afstandsbediening
-
foutmelding
08-05-2019
09:36
Bedankt voor jullie suggesties maar de oplossing was wel very old skool... Jullie tips hielpen niet, Telenet belde niet terug en ik geraakte redelijk gefrustreerd. Dus heb ik gewoon alles uitgetrokken, tot tien geteld en alles terug ingestoken... Trouwens, de mededelingen "aan het bufferen" en "sorry ik kan dit nu niet afspelen" zijn helemaal nog niet opgelost. En toch worden deze tv boxen al aangeboden... Ik vind dat een beetje vreemd of ben ik nu aan het muggeziften 😉
... Meer weergeven
01-05-2019
10:05
Heb ik net geprobeerd maar het wordt alleen maar vreemder. Bij het aanzetten van de tvbox gaat de tvbox aan maar ook de dvd-speler. De TV kan ik zelfs niet meer opzetten... Help! Want straks komt de familie bijeen met veel kindjes die graag tv kijken...
... Meer weergeven
30-04-2019
23:24
1
Sinds het einde van de proefperiode, krijgen we om de zoveel minuten een melding dat we "de afstandsbediening moeten gebruiken om het volume aan te passen aan de Panasonic tv" Soms spreekt hij zelfs van een Philips tv en die hebben wij niet eens...
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
afstandsbediening
-
geluid
-
TV-box
31-10-2018
11:39
Wij hebben dit probleem ook. En als goeie tester wilde ik dit uiteraard telefonisch melden op 015/66 66 66. Daar ben ik dan een kwartier in wacht gezet en heb ik zelf opgelegd. Dan ben ik hier een beetje gaan rondneuzen want op de Telenet website vind je niks over problemen ivm de nieuwe TV box en kwam ik bij een ander telefoonnummer 015/33 44 88 uit. Dat gebeld, tien minuten in wacht gezet en dan de mededeling gekregen dat ze deze foutmelding al heel vaak hadden doorgekregen maar dat er voorlopig nog niets aan gedaan kan worden. Misschien is het dan wel nuttig om dat toch ergens te melden net als het speciale telefoonnummer trouwens!
... Meer weergeven
01-02-2017
16:55
Wij hebben gewoon alles van Telenet... En de modem/router ligt in de zelfde woonkamer, die niet groot is en geen betonnen muren te bespeuren.
... Meer weergeven
29-01-2017
14:15
Ik heb zonet de speedtest gedaan en het resultaat is 19 ms. Via de smartphone is het 15 ms. En wij hebben een wigo abonnement.
... Meer weergeven
16-01-2017
13:50
Als mijne man op de PC bezig is, de dochter op haar smartphone, blijft mijn tablet achter qua internet comfort. Zelfs zodanig dat er gewoon een vertraging van enkele uren lijkt op te zitten. Kan je op je tablet je draadlozen internetontvangst checken? Zodat ik weet of het de wifi is of mijne tablet...
... Meer weergeven
16-01-2017
13:41
Op de Samsung smartphone van mijn dochter verschijnt met de regelmatig van de klok de mededeling dat ze iets niet kan doen omdat er een "overlay" is. Wat is dat eigenlijk en hoe geraken we daar vanaf?
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 30-04-2019 23:24 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
6597 | 08-05-2019 09:36 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig