Beantwoorden
Stijn4
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
WOW, overzichtelijk! π-DAY! Complimentendag Alles op zijn plek!

Fout CS2212 bij nog lopende opnames

Al 2 dagen na elkaar probeer ik naar een opname te kijken die nog niet voltooid is. Telkens krijg ik de foutmelding CS2212 en moet ik het later opnieuw proberen. Wanneer ik dit 5 minuten later opnieuw probeer, start de opname wel maar niet vanaf het begin. Ook hetzelfde programma bekijken met terugkijk-tv lukt op dat ogenblik ook niet. Zijn er nog mensen die een soortgelijk probleem hebben? 

14 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Fout CS2212 bij nog lopende opnames

als je via terugkijk tv wilt kijken naar de opname dan moet je eerst uw opname verwijderen die problemen heeft en dan kan je via terugkijk tv kijken, als het niet langer is dan 7 dagen natuurlijk.

veel succes.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Fout CS2212 bij nog lopende opnames


@Master-Magic@  schreef:

als je via terugkijk tv wilt kijken naar de opname dan moet je eerst uw opname verwijderen die problemen heeft en dan kan je via terugkijk tv kijken, als het niet langer is dan 7 dagen natuurlijk.

veel succes.


Het ging volgens mij NIET over terugkijk TV,  die zit in Play en Play More.

Het gaat over achterna( ?) kijken een opname afspelen waarvan het laatste deel nog opgenomen wordt. 

De omschreven problemen ken ik ook, ik weet echter niet of ze de dag daarna nog voorkomen als heel het programma opgenomen is.

Tags (1)
0 Likes
Stijn4
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
WOW, overzichtelijk! π-DAY! Complimentendag Alles op zijn plek!

Fout CS2212 bij nog lopende opnames

Het gaat inderdaad om het naar een opname beginnen kijken die nog niet volledig opgenomen is.

Als het programma volledig opgenomen is, heb ik dit probleem nog niet gehad. 

0 Likes
Stijn4
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
WOW, overzichtelijk! π-DAY! Complimentendag Alles op zijn plek!

Fout CS2212 bij nog lopende opnames

 
0 Likes
Ex-Netweter
 

Fout CS2212 bij nog lopende opnames

@Stijn4 melden op nr 015 33 44 88 en zeker vermelden over welke zender en welke aflevering het gaat dan kunnen ze gericht onderzoeken, dat zou u hier ook moeten doen, zo kunnen wijzelf vergelijken of we het ook hebben gehad met diezelfde zender, ik persoonlijk hou dat zo niet bij omdat er de laatste weken al verschillende zijn geweest met foutmelding, als ze het de dag nadien nog hebben verwijder ik die gewoon.

Jos

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Fout CS2212 bij nog lopende opnames


@Theo2@  schreef:

@Master-Magic@  schreef:

als je via terugkijk tv wilt kijken naar de opname dan moet je eerst uw opname verwijderen die problemen heeft en dan kan je via terugkijk tv kijken, als het niet langer is dan 7 dagen natuurlijk.

veel succes.


Het ging volgens mij NIET over terugkijk TV,  die zit in Play en Play More.

Het gaat over achterna( ?) kijken een opname afspelen waarvan het laatste deel nog opgenomen wordt. 

De omschreven problemen ken ik ook, ik weet echter niet of ze de dag daarna nog voorkomen als heel het programma opgenomen is.


In de vraag stond ook dat het via Terugkijktv niet ging...


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Mungo
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Fout CS2212 bij nog lopende opnames

Wij hebben dit probleem ook.

En als goeie tester wilde ik dit uiteraard telefonisch melden op 015/66 66 66.

Daar ben ik dan een kwartier in wacht gezet en heb ik zelf opgelegd.

Dan ben ik hier een beetje gaan rondneuzen want op de Telenet website vind je niks over problemen ivm de nieuwe TV box en kwam ik bij een ander telefoonnummer 015/33 44 88 uit.
Dat gebeld, tien minuten in wacht gezet en dan de mededeling gekregen dat ze deze foutmelding al heel vaak hadden doorgekregen maar dat er voorlopig nog niets aan gedaan kan worden.
Misschien is het dan wel nuttig om dat toch ergens te melden net als het speciale telefoonnummer trouwens!

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Fout CS2212 bij nog lopende opnames


@Mungo@  schreef:

Dat gebeld, tien minuten in wacht gezet en dan de mededeling gekregen dat ze deze foutmelding al heel vaak hadden doorgekregen maar dat er voorlopig nog niets aan gedaan kan worden.
Misschien is het dan wel nuttig om dat toch ergens te melden


Akkoord een lijst je met "erkende" bugs, die in wacht staan om op te lossen, zou inderdaad interessant zijn.

Dan kunnen wij en de helpdesk mensen hun tijd besteden aan nog niet "erkende" bugs.

 

 

0 Likes
Arne94
Freshman Meerweter
Berichten: 49
Smartlock Warming up? On a roll... De 3 wijzen!

Fout CS2212 bij nog lopende opnames

Het is niet de bedoeling dat wanneer een bug al "gekend" is, dat deze niet meer gemeld zou moeten worden.

In de meeste gevallen is het vrij belangrijk om te weten of een bug slechts 1x is voorgekomen of dat deze dagelijks meerdere keren bij verschillende mensen voorkomt.

 

 

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Fout CS2212 bij nog lopende opnames


@Arne94@  schreef:

Het is niet de bedoeling dat wanneer een bug al "gekend" is, dat deze niet meer gemeld zou moeten worden.

In de meeste gevallen is het vrij belangrijk om te weten of een bug slechts 1x is voorgekomen of dat deze dagelijks meerdere keren bij verschillende mensen voorkomt.

 


Ik begreep dat een bug die slechts één keer gemeld is, nog niet bevestigd is, nu niet direct  prioriteit krijgt.

Een bug die al verschillende malen gesignaleerd is, te reproduceren is en al gepromoveerd is om "op te lossen", wint echt niet zo veel meer als er nog 10 man belt.

Na een "update" wordt het dan weer anders natuurlijk, maar hier zit de crux.

Een update kan op de box , maar ook op jullie weergave uit de Cloud en zelfs op jullie opname naar de Cloud, die laatste twee weten wij niet, dus daar kunnen wij niet op inspelen...of wij moeten feedback krijgen.

Leopold4
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Fout CS2212 bij nog lopende opnames

Fout CS2212 is mij ook niet onbekend, daarjuist ook een melding gekregen CS2512  bij het willen opstarten van een BBC Entertainment programma van 29 okt. 15:15. Dat  programma was die dag niet volledig opgenomen;  opname gewist  en dus uitgesteld willen kijken. 

Zal straks of morgen nog eens proberen.

Ik heb in deze testperiode niets tegen foutmeldingen, maar weet wel graag wat die codes betekenen.

Een lijstje met uitleg zou inderdaad niet slecht zijn.

Is doorgegeven aan TVbox helpdesk.

 

P.S: CS2200 bestaat ook nogSmiley Vrolijk

 

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Fout CS2212 bij nog lopende opnames

@Leopold4 ja dat kopt die dag was er iets mis met die zender, ik heb het ook verwijderd omdat ze het toch meerdere malen uitzenden, maar melden blijft belangrijk, bv alles verzamelen en om de week doorgeven.

Jos

0 Likes
Jan2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
YEAH! CAPSLOCK DAY! TV-box / TV-app / telenttv.be Jij bent af! A born reader!

Fout CS2212 bij nog lopende opnames

Krijg ook die foutmelding fout:2212. En krijg dan ook de raad later opnieuw te proberen.

Later terug geprobeerd, maar blijft hetzelfde, er is maar een mogelijkheid , het programma te verwijderen.

Krijg soms de foutmelding bij het afzien. Heb dan het hele programma (serie) afgezien en dan geen plot Smiley Verrast

Groetjes Robot Vrolijk

0 Likes
Marcdewinter
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Hoort wie klopt daar? Jij bent af! Netjes! Mooi, mooi!

Fout CS2212 bij nog lopende opnames

15414451130801091073397293197425.jpg

 Deze dus.

 

0 Likes