Hallo, Ik heb al verscheidene keren contact gehad met telenet.Ik heb een oud shake pakket met internet ,telefonie en digitale tv.Ik stijg in prijs met 3.62€.Ik ben akkoord met een prijsstijging voor de aanpassing van het netwerk maar heb er wel een probleem mee dat een whop klant die ongeveer hetzelfde pakket heeft maar met 1.19€ stijgt.Ik heb hiervoor ook al een mail ontvangen van jullie maar dan krijg ik een andere uitleg.zie tekst hieronder. Beste mijnheer Haeck, Ik mail u naar aanleiding van ons eerder telefonisch contact. Uw vraag werd zoals afgesproken doorgegeven. Helaas blijft de boodschap hetzelfde, ongeacht wie deze geeft. Wij begrijpen dat u vragen hebt dat de prijsverhoging van de nieuwe Whop/whoppa formules niet overeenkomt met de prijsverhoging van de oudere producten. Graag geef ik u hierbij nogmaals de informatie hierover: We doen al het mogelijke om ook oude abonnementen actief te houden voor onze klanten. We kunnen een specifiek abonnement niet koppelen aan het individueel stijgend verbruik. We kiezen er natuurlijk voor om volop te investeren in nieuwe abonnementen en diensten. Alleen zo bieden we een antwoord op de noden van onze klanten en het algemeen stijgend verbruik. Als jullie dit als reden geven dat de oudere pakketten meer in prijs stijgen,dan vind ik dat jullie naar elke klant (die al jaren klant is bij jullie )een mail moeten sturen met deze uitleg en niet omdat het netwerk moet aangepast worden. Stefaan
... Meer weergeven