@YvesC schreef: Hallo iedereen, Sinds een 2-tal weken schakelt mijn tablet (Samsung Galaxy Tab 10.1) uit bij het TV-kijken met Yelo Play. Het fenomeen doet zich enkel voor bij Yelo Play. Na een tijdje valt de tablet uit (scherm wordt zwart en de tablet start terug op alsof ik hem heb gereset) en moet ik terug mijn wachtwoord ingeven en Yelo Play terug opstarten. Ik heb yelo Play al eens verwijderd en terug geïnstalleerd, maar zonder succes. De overige apps werken normaal. Ik weet niet of dat relevant is: ik ben sinds begin augustus overgestapt van Whoppa naar Wigo 3G + Play en + Play more (smartphone en GSM van Proximus naar Telenet, de smartphone Samsung S8 kocht ik trouwens bij Telenet. Iemand een idee wat hier kan schelen? Ik lees dat er nog mensen zijn die problemen hebben met Yelo Play. Groetjes, Hier ook al . Sinds enkel dagen valt tablet uit bij gebruik van yelo , zowel opnames , live tv of terugkijk tv . Samsung galaxy tab a 10.1 . Verder geen probleem bij gebruik van tablet . Is er een oplossing voor handen ? Alle laatste updates zijn uitgevoerd ... alvast bedankt voor reply
... Meer weergeven