reeds jaren is er een probleem met vooral wifi en ook tv. in 2016 is er reeds door een technieker vastgesteld dat er een probleem is aan de buitenbekabeling en dit over een groot deel van de straat. we zijn altijd van het kastje naar de muur gestuurd tot ik vorige week kordaat contact opnam en er gisteren (01/02/2018) weer een technieker kwam. Die stelde opnieuw het probleem in de straat vast. Na heel wat over en weer gechat via facebook komt er alweer geen oplossing. Dit loopt nu al jaren, we klagen reeds van 2011 over hetzelfde probleem!!! we hebben acces point en versterkers moeten plaatsen maar niets helpt. 2 verschillende techniekers stellen hetzelfde probleem vast en nog steeds geen oplossing en ook geen compensatie ( want die kan pas gegeven worden als het probleem is opgelost). Nu moeten we afwachten tot er een netwerktechnieker langskomt. Wanneer? Dat kan telenet niet zeggen. Binnen een week? maand? jaar? Telenet weet het zelf niet !! Niemand bij telenet kan blijkbaar een netwerktechnieker inplannen.
... Meer weergeven