Bedankt voor uw snel antwoord, de app is al gëinstalleerd (en al eens verwijderd en opnieuw gëinstalleerd op aanraden van Telenet) omdat het simpelweg niet lukt om te registeren... Er is geen enkel toestel geregistreerd 0 van de 5. Als ik live tv kijk met gelijk wel toestel komt te vraag nooit om te registereren in de app. Zelfs niet hier op m'n laptop. Vroeger kon ik simpelweg casten vanaf haar tablet en haar smart-tv op 'screen mirroring' zetten, dan moest je nog niet registreren en werkte het perfect. Wel raar dat er op hun site staat dat je naar een extra pakket uitzending moet kijken (play, play sports,...) voordat de vraag komt om te registreren. Al 2x gebeld en ze zeiden telkens dat een extra pakket niet nodig is voor dat registeren. Kon tot 30 min duren tegen dat de vraag kwam, maar al een uur aan het kijken en browsercache ook al eens gewist... Als je de reacties leest onderaan de Yeloplay app is het om omver te vallen hoe negatief/veel problemen er zijn... dochter hoop al enkele dagen op tv in haar kamer en gezien het vroeger werkte... moet ook lukken. Totaal niet gebruiksvriendelijk dat registreren 😞
... Meer weergeven