RudyDR
Professional Beetjesweter
RudyDR
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
12-04-2024
23:09
|
Lid sinds: 27-07-2018
Datum laatste bezoek: 12-04-2024 23:09
Ranking
Professional Beetjesweter
02-11-2022
17:08
1
Zo. Ik heb zonet opnieuw Tel contact gehad met de technische dienst van telenet. Blijkbaar kennen ze het probleem, er is een dossiertje aangemaakt en binnen 1 a 2 weken zou alles terug in orde moeten zijn.
... Meer weergeven
02-11-2022
16:30
Dank voor jullie reactie. Juist. Hebben wij ook gedaan. Een overlijdensakte werd opgestuurd, het account werd opgezegd en afgerekend. Een nieuw account werd aangemaakt. Vanaf Feb 2021 was dit account actief en werkte het prima, ... tot enkele maanden terug. Plots werd het oude account terug geactiveerd, maar nu op naam van mijn schoonmoeder, haar eigen account blijkt nu haast onbereikbaar en als ik er toch eens in geraak, dan slechts zeer beperkt.
... Meer weergeven
01-11-2022
12:01
Misschien wel. Einde 2020 heb ik veel problemen gehad om al de Adm met Telenet (en anderen) echt up to date te krijgen. Feb 2021 was alles in orde en vanaf dan werkte alles prima.
... Meer weergeven
31-10-2022
20:36
Thanks voor jullie reacties. Met mijn persoonlijke login is er geen probleem. Werkt prima. Bij het overlijden 2020 van mijn schoonvader heb ik de administratie en de financiën overgenomen van mijn schoonmoeder. Alles staat nu op haar naam, ook de login en de email. Alles wat betreft mijn overleden schoonvader hebben we netjes afgesloten en opgedoekt en nieuw gestart. Om een duistere reden echter heeft iemand (+/- mei 2022) binnen telenet plots het oude klantnummer van het afgesloten account nu aangekoppeld aan het nieuwe login. Opnieuw een nieuw login maken werkt niet meer, want het oude kan je niet afsluiten (omdat het reeds afgesloten is). Telkens ik inlog kom ik terecht in het oude account. De technieker heeft vandaag alles opnieuw in orde gemaakt, nu kan ik af en toe juist inloggen (niet altijd) maar zeer beperkt, ik krijg een pop-up op mijn scherm met erop"Je kan geen persoonlijke info bekijken omdat je niet bent aangemeld of niet de juiste rechten hebt." Daarnaast een tweede pop-up met daarop: "Beperkte toegang tot my telenet. Je bent nu aangemeld als subgebruiker. Meld je aan als hoofdgebruiker als je van onze diensten wil gebruik maken." Ik kan wel my telenet openen, ik kan echter niets zien, doen, openen, vragen enz. Ik kan wel nieuwe dingen kopen, maar voor wie dan?
... Meer weergeven
31-10-2022
19:38
Sorry hoor, maar het is net dat wat ik nu voorheb. Na twee jaar een klantennummer met vaste login email te gebruiken heft iemand bij telenet plots het idee gekregen om het oude en reeds twee jaar niet bestaande klantennummer van een overleden persoon opnieuw aan deze login vast te plakken. Wat je ook doet of wil doen, je kan dit niet meer wijzigen. Ik kan zelfs geen nieuwe login maken want je bestaat reeds in het syteem dat zichzelf duidelijk beschermd. Na meerdere mails en meerdere Tel met de klantendienst en de technische dienst, heb ik dan toch iemand daar gevonden die me kon/wilde helpen. Jammer genoeg sta ik nog steeds nergens want nu kan ik af en toe juist (meestal toch nog op het oude account) in loggen maar heb nu "Beperkte toegang tot my telenet". Ik kan dus niets zien, openen, aanvragen, enz. Nergens dus; De overdacht is twee jaar geleden prima gebeurd. Het heeft wel wat geduurd vooraleer alles in orde was, maar het werkte prima...tot mei/juni van dit jaar. Een als login ingebracht e-mail kan je als klant nooit wijzigen. Zelfs als je nadien een nieuwe login maakt dan blijft de oude blijkbaar toch nog bestaan, zelfs 2 jaar later.
... Meer weergeven
30-10-2022
23:28
Ik beheer twee verschillende klantnummers bij telenet, met een elk een e-mail en elk een verschillende afrekening.
Dit tweede klantnummer echter bestaat nog maar sinds 2020. Het e-mail ervan (dat ook als login gebruikt wordt voor my telenet enz) werd voor 2020 gebruikt op een ander klantnummer. Dit klantnummer is afgesloten, de persoon in kwestie is overleden. Te pas en te onpas echter wijzigt Telenet dit tweede login klantennummer in het oude van de overledene. Ik heb hiervoor in het verleden reeds e-mails gestuurd en getelefoneerd met telenet. Het was in orde, nu is het opnieuw gewijzigd.
De website van telenet is zo onbruikbaar, dat ik deze problemen nergens kan aanpassen of melden.
Kunnen jullie mij helpen?
Than,ks
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: login
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
instellingen
-
website
28-07-2018
22:36
Hartelijke dank voor jullie reacties. Ik denk eveneens dat ik via de klantendienst zal moeten werken. Ik heb geen automatische temp verwijderaar geïnstalleerd staan. Ik werk niet met een Mac. Ik kan mij eveneens niet inloggen via een reeds geregistreerde account. Toch allen bedankt.
... Meer weergeven
28-07-2018
11:21
ik heb een probleem met yelow tv. om de haverklap wordt er mij gevraagd om mijn laptop opnieuw te registreren; dit kan slechts max 5 maal, waardoor ik nu geen films meer kan bekijken. ik werk steeds vanaf dezelfde laptop vanop dezelfde plaats; wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen? Schrappen is niet mogelijk, want dit kan pas binnen 90 dagen. Vriendelijke groeten, Telenet-klantendienst
... Meer weergeven
- Tags:
- registreren
- yelo play
Labels:
- Labels:
-
Yelo Play app
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 02-11-2022 17:08 |