Thanks voor jullie reacties. Met mijn persoonlijke login is er geen probleem. Werkt prima. Bij het overlijden 2020 van mijn schoonvader heb ik de administratie en de financiën overgenomen van mijn schoonmoeder. Alles staat nu op haar naam, ook de login en de email. Alles wat betreft mijn overleden schoonvader hebben we netjes afgesloten en opgedoekt en nieuw gestart. Om een duistere reden echter heeft iemand (+/- mei 2022) binnen telenet plots het oude klantnummer van het afgesloten account nu aangekoppeld aan het nieuwe login. Opnieuw een nieuw login maken werkt niet meer, want het oude kan je niet afsluiten (omdat het reeds afgesloten is). Telkens ik inlog kom ik terecht in het oude account. De technieker heeft vandaag alles opnieuw in orde gemaakt, nu kan ik af en toe juist inloggen (niet altijd) maar zeer beperkt, ik krijg een pop-up op mijn scherm met erop"Je kan geen persoonlijke info bekijken omdat je niet bent aangemeld of niet de juiste rechten hebt." Daarnaast een tweede pop-up met daarop: "Beperkte toegang tot my telenet. Je bent nu aangemeld als subgebruiker. Meld je aan als hoofdgebruiker als je van onze diensten wil gebruik maken." Ik kan wel my telenet openen, ik kan echter niets zien, doen, openen, vragen enz. Ik kan wel nieuwe dingen kopen, maar voor wie dan?
... Meer weergeven