W0lly
Experienced Weetjesweter
W0lly
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
25-01-2019
12:28
|
Lid sinds: 19-08-2018
Datum laatste bezoek: 25-01-2019 12:28
Ranking
Experienced Weetjesweter
24-01-2019
22:31
Dat klopt inderdaad SB, het e-mailadres blijft inderdaad 18maand behouden. Maar de mails kunnen enkel via webmail bekeken worden en niet meer via een mailprogramma.
... Meer weergeven
24-01-2019
12:40
3
Probleem is opgelost! Persoon was in november overgegaan naar proximus maar wou toch nog een tijd zijn mails binnen krijgen. Na contact met helpdesk hebben ze me verteld dat dit niet mogelijk is. Het is enkel mogelijk na afsluiting je mails via webmail te bekijken.
... Meer weergeven
24-01-2019
10:53
Dit heeft helaas niet geholpen. Het oorspronkelijke wachtwoord was al een mengeling van cijfers kleine en hoofdletters. Toch nog aangepast naar combinatie kleine letters, hoofdletter, cijfers en speciaal teken. Maar nog neemt hij het niet aan..
... Meer weergeven
23-01-2019
17:49
Hallo iedereen, Ik heb een probleem met telenet e-mailadres die ik in thunderbird wil instellen via imap. Hij komt telkens zeggen dat hij geen connectie kan maken en zegt dat het mogelijk is dat de gebruikersnaam en/of wachtwoord foutief zijn. Echter zijn deze weldegelijk juist want ik kan aanmelden via webmail met dezelfde gegevens. Alle instellingen staan goed maar toch lukt het niet om dit in orde te krijgen. In het verleden geen enkel probleem hiermee gehad. Iemand een idee of er iets gebeurd is bij telenet en / of Mozilla?
... Meer weergeven
- Tags:
- Thunderbird
Labels:
- Labels:
-
e-mail instellingen
-
IMAP
23-01-2019
17:33
Ik heb ook geen probleem om 4K te selecteren op mijn samsung tv. Met Netflix ook geen problemen via de box zelf. Juist in het begin eens gehad dat deze niet kon opstarten maar nu geen problemen meer. Enige problemen die we soms nog ondervinden is inderdaad het bufferen van programma's, het synchroniseren, als we een programma op pauze zetten en willen verder kijken dat deze of terug verspringt naar het live gedeelte (dus je een deel mist) of wel verder gaat, maar dan kan je soms niet door spoelen. Voor de problemen met ondertitels bij sommige kanalen heb ik eventueel een tip voor andere (ik weet niet of dit al aan bod is geweest): Wij hadden in het begin op bepaalde zenders heel veel problemen met de ondertitels dat deze te snel weg gingen of soms zelfs hellemaal niet tevoorschijn kwamen. In je instellingen kan je ergens bij taal ook de ondertitels selecteren. Deze moet je op Nederlands zetten, nadat ik dit gedaan heb, heb ik eigenlijk nog weinig problemen gehad met de ondertitels. Wat soms dan wel eens gebeurd is als je een bepaald Nederlands programma hebt opgenomen deze ook ondertitelt is, maar dat kan je dan ook uitschakelen.
... Meer weergeven
27-08-2018
22:16
Leuk om te lezen Yente dat je probleem is opgelost! Christophedl, Welke windows gebruik je?
... Meer weergeven
23-08-2018
18:03
Je kan mss proberen om uitgaande mailserver uit.telenet.be te nemen. Alsook SSL aan te zetten en poort 587 te gebruiken. Ook terug je gegevens invullen van je account bij de uitgaande server, dus je e-mailadres en wachtwoord. Ik weet niet of je de iphones en ipads af en toe eens uitschakeld? Desnoods alle openstaande programma's sluiten op de toestellen en eens uitschakelen en terug inschakelen.
... Meer weergeven
21-08-2018
13:13
Dan moet je dus het instellen op het ipadres 10 vanachter, dan de gewenste poort, dan de functie "beide" en dan actief zetten. Hierna modem herstarten en dan zou het moeten lukken.
... Meer weergeven
21-08-2018
13:11
Blijkbaar kan je het niet uitschakelen. je hebt al de dhcp server uitgeschakeld. Heb je al eens geprobeerd met de internet kabel in lan poort 1 te steken in plaats van in de wan poort? Eventueel dat eens proberen en kijken of hij dan nog melding geeft over de NAT. Moest hij nog een melding opver de NAT geven kan je nog altijd eens proberen met het ipadres van je telenet modem in de DMZ in te stellen. Normaal kan je via dit systeem de NAT omzeilen als je verbonden bent met je pc.
... Meer weergeven
20-08-2018
11:25
Hallo Yente, je kan de modem laten herstarten via mijn telenet, alsook manueel door de stroom er af te halen 5min wachten en terug opnieuw in te steken. Op je screenshot staan er inderdaad allemaal verschillende poorten ingesteld, echter de poort die actief staat is poort 22 die actief staat (deze is voor ssh te gebruiken). Wat me al opvalt is dat er ook allemaal verschillende ip-adressen staan. De eerste vraag die in me opkomt is, weet je wat je ip-adres is van je pc? Deze moet je eerst weten (zoals in mijn vorige post vermeld is het beste om je pc een vast ip-adres te geven). Van zodra je dit weet kan je het verder gaan instellen op de gewenste poort die je wil gaan gebruiken (in jouw geval poort 25565)
... Meer weergeven
19-08-2018
22:15
1
Desnoods enkel in de linkerkant op NAT forwarding klikken. Mss dat je dan de optie krijgt om het uit te schakelen. Anders eventueel kijken of er een nieuwe firmware versie beschikbaar is en deze installeren. Mss dat je dan wel de optie krijgt. Desnoods het juiste modelnummer even hierop zetten. Kan ik eens kijken op de tp-link site of ik het terug vind.
... Meer weergeven
19-08-2018
22:10
Je kan weldegelijk nog een smartphone eraan laten koppelen. Die 100€ cashback is nog niet van de prijs van 699€. Het is wel zo om die 100€ cashback te krijgen, moet je een formulier op de website van samsung invullen met je gegevens, die afprinten en opsturen samen met een kopie van je factuur alsook een kopie van de barcode van het doosje van de telefoon.
... Meer weergeven
19-08-2018
22:04
Het beste is om te zorgen dat je pc een vast ip-adres heeft. Daarna ga je naar mijn telenet en kies je de geavanceerde instellingen van je modem. Daar vul je je ipadres is dat je gekozen hebt en vul je de poortnummers in. Je kiest zowel voor TCP als UDP en zet het op actief. Op de screenshot die ik toegevoegd heb moet je het ingevuld hebben. Ik heb als voorbeeld ip-adres 100 genomen, hier moet je dan je eigen gekozen ip-adres invullen. Als je alles ingevuld hebt kies je voor wijzigingen opslaan. Daarna best je modem even herstarten. Moest dit niet voldoende zijn, dan kan je ook nog bij die instellingen je gekozen ip-adres invullen bij het DMZ-adres.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 24-01-2019 12:40 | |
1 | 19-08-2018 22:15 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
17353 | 24-01-2019 12:40 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig