Lieve mensen! Bedankt voor al je pogingen om me door de netwerk-warboel heen te helpen. Jullie moeten weten dat ik nog uit de tijd van paard en wagen kom, wel opgegroeid met "automatisering" zoals dat in die tijd heette, mar wel met een héél ander idee van service-houding van leverancier naar klant. Problemen kon je vroeger voorleggen aan je leverancier. Tegenwoordig is dat "anders". Daarom heb in een leverancier gezocht die wél voor zijn klanten zorgt. Ik heb die tp-link in de prullemand gedeponeerd en een NETGEAR Nighthawk AC1900 router aangeschaft. De installatie is ongeveer alsvolgt: Koppel alles wat je aan configuratie-eenheden bezit, op een (voor mij) logische plaats. Start alles op en zie: De router vertelt wat er onjuist is, en ook waarom. Daarna vraagt de router of hij dat zelf voor je in orde mag brengen. Hij stelt enige (zelfs voor mij) begrijpelijke vragen en lost voor mij mijn probleem op. Kijk! Dat noem ik nu service! Dank voor jullie meedenken, en als een van u allen geïnteresseerd is in die oude tp-link router, laat me dat weten dan kun je die bij mij gratis ophalen.
... Meer weergeven